کد خبر : 24517
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 14:14

توقف سپاهان در تبریز

توقف سپاهان در تبریز

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان از هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

این دیدار عصر دوشنبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار حساس با برتری نسبی تراکتوری ها همراه بود اما گل اول بازی برای شاگردان نویدکیا در دقیقه ۴۰ توسط امید نورافکن به ثمر رسید.

در ادامه شاگردان ساغلام که این بازی را از جایگاه ویژه ورزشگاه نظاره گر بود با یک حمله تاکتیکی و گل زیبای پیمان بابایی به تساوی کشاندند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم سرخ پوشان تبریزی به حملات پی در پی دست زدند تا اینکه در دقیقه ۷۰ محمد عباس زاده  از روی ضربه ایستگاهی دروازه رشید مظاهری را برای دومین بار در این دیدار باز کرد .

در دقیقه ۸۹ بازی با اشتباه مدافعان تراکتور سپاهانی ها صاحب توپ شده و توسط میلاد جهانی به گل تساوی دست یافتند و در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت.

تیم تراکتور در این بازی را با ترکیب  محمدرضا اخباری، علی دشتی، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، اکبر ایمانی، پیمان بابایی، محمد عباس‌زاده، سامان نریمان جهان و شاهین ثاقبی مقابل سپاهان صف آرایی کرد.

تیم سپاهان مقابل تراکتور با ترکیب رشید مظاهری، عزت پورقاز، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را یاسر همرنگ، یعقوب حجتی، هیوا بهمنی، سعاد وفاپیشه و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در طول بازی رزاق پور واسعی و محمد نصرتی از تیم تراکتور و جلال علی محمدی، سروش رفیعی از تیم سپاهان کارت زرد گرفتند.

تیم تراکتور با تساوی امروز مقابل سپاهان ۱۶ امتیازی شد و همچنان در رده سیزدهم جدول جای گرفت و تیم سپاهان نیز با ۳۵ امتیاز در رده سوم باقی ماند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.