کد خبر : 2453
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردین 1394 - 17:47

هفت خوان سخت تراکتور برای قهرمانی لیگ برتر

هفت خوان سخت تراکتور برای قهرمانی لیگ  برتر

آی نیوز: تراکتورسازی تبریز جام حذفی را از دست داده است، تا اینجای کار نیز در لیگ قهرمانان نتوانسته است نتایج مناسبی را کسب کند.

 

اما داستان تیم محبوب تراکتور در لیگ برتر متفاوت است این تیم در حال حاضر و هفت هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر با یک امتیاز فاصله در کمین صدر جدول نشسته است.

با این حال تراکتورسازی در فصل جاری شرایط بسیار سختی برای قهرمانی لیگ برتر را پیش روی خود می بیند.

سه بازی با مدعیان قهرمانی و سه بازی با نامزدان سقوط به دسته یک شرایط وحشتناکی را برای تیم تراکتور در هفته های آینده رقم خواهد زد.

تونی اولویرا که وارث تیم نیمه بومی و جوان و دستپخت رسول خطیبی است اما هیچ هم در برابر رقیبانش دست بسته نخواهد بود.

۴ بازی خانگی این تیم در برابر سه بازی خارج از خانه می تواند نقش مهمی را در قهرمانی این تیم داشته باشد.

به یاد داشته باشیم در صورتی که هواداران تراکتورسازی به صورت مناسبی از چهار بازی داخل خانه این تیم استقبال نمایند می توانند استادیوم یادگار امام را به جهنمی برای حریفان تبدیل نمایند.

در سوی دیگر دیدار با دو تیم تهرانی نیز در حکم بازی خانگی برای تراکتورسازی محسوب می شود که مدیران و هواداران تراکتورسازی باید به بهترین شکل از این مسئله استفاده نمایند.

دیدار با سه تیم قعر نشین پبکان اس. خوزستان و گستر فولاد که خطرناک تر از همیشه خواهند بود و چیزی برای از دست ندارند می تواند تراکتور سازی را به دردسر بیاندازد.

سه رقیب اصلی تراکتورسازی برای کسب قهرمانی لیگ یعنی تیم های سپاهان، نفت و استقلال بازیهای رودرویی با تراکتور خواهند داشت و این سه بازی در حکم فینال قهرمانی برای این تیم ها بخصوص تیم تراکتور خواهد بود.

حال نگاهی می اندازیم به هفت بازی باقیمانده تیم تراکتور در لیگ برتر

تراکتورسازی در هفته بیست و چهارم و در یک روز تعطیل در چهاردهم فروردین ماه در خانه خود به مصاف استقلال خوزستان می رود که خطر سقوط به دسته یک را احساس می کند.

در هفته بیست و پنجم تراکتور سازی میهمان تیم سپاهان خواهد بود این بازی مهم و سرنوشت ساز بیست و سوم فروردین نود و سه در اصفهان برگزار می شود و شاید سخت ترین بازی شاگردان الویرا در فصل جاری باشد.

هفته بیست و ششم تراکتور میزبان سایپای البرز خواهد بود این بازی هر اندازه که برای تراکتور مهم باشد برای سایپای البرز اهمیت چندانی ندارد زیرا این تیم میانه جدولی نه خطر سقوط را احساس می کند و نه نگاهی به صدر جدول دارد.

اما هفته بیست و هفتم و در پنجمین روز اردیبهشت ماه پیکان میزبان تیم تراکتور خواهد بود. پیکان هر کاری خواهد کرد که تراکتور را متوقف کند زیرا اگر می خواهد در لیگ برتر باقی بماند چاره ای جز برد بازیهایش ندارد.

هفته بیست و هشتم هفته ای سخت برای تبریز خواهد بود، یازدهم اردیبهشت روز سختی خواهد بود زیرا در این هفته گسترش فولاد باید قربانی تراکتور در راه قهرمانی شود و شاید همین قربانی شدن گسترش فولاد را به لیگ یک نزدیک تر سازد.

هفته بیست و نهم نیز نوبت میزبانی تراکتور از تیم استقلال در ورزشگاه آزادی و در تهران خواهد بود این بازی حساسیت ویژه ای خواهد داشت و از همین الان می توان به اتفاقات عجیب و غریب قبل، حین و بعد از این بازی فکر کرد. بیست و یکم اردیبهشت نوبت جنگ آبی تهران با سرخ تبریز خواهد بود.

هفته  سی ام لیگ برتر شاید مهمترین فینال لیگ برتر و مهمترین بازی از سه گانه شبه فینال لیگ برتر باشد هفته ای که تیم نفت بی هوادار اما متول و پر مدعا به دنبال شکست دادن تراکتور در دره یادگار امام خواهد بود.

هفته هفته طولانی پیش روی هواداران تراکتورسازی است تا سرنوشت این فصل تراکتور رقم زده شود باید منتظر نشست و دید که آیا تراکتور قهرمان می شود یا داستان سیر متفاوتی به خود خواهد گرفت. عباسی#


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.