کد خبر : 2467
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فروردین 1394 - 9:08

رییس جمهوری اهداف سفر خود به قشم را تشریح کرد؛ شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بازدید از طرحهای عمرانی جزیره قشم

رییس جمهوری اهداف سفر خود به قشم را تشریح کرد؛  شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بازدید از طرحهای عمرانی جزیره قشم

رییس جمهوری، شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بررسی و تصویب برنامه های این مناطق در سال ۹۴ بر مبنای اقتصاد مقاومتی و تحقق رونق و اشتغال، جذب سرمایه خارجی، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی در مناطق آزاد را از مهم ترین اهداف سفر خود به جزیره قشم عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه و در حاشیه بازدید از شرکت تولید همزمان آب و برق مپنا در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این نشست قرار است برنامه های سال ۹۴ در مناطق آزاد بر مبنای اقتصاد مقاومتی و شرایط و فضای مناسب برای فعالیت و رونق اقتصادی که کشورمان گام به گام به آن نزدیک می شود، بررسی و نهایی شوند.
رییس جمهوری بازدید از چندین پروژه را از دیگر برنامه های این سفر دانست و با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت تولید همزمان آب و برق در جزیره قشم گفت: این شرکت مرکزی است که به طور همزمان به تولید برق و آب شیرین می پردازد و فرآیندی که طی آن آب دریا را شیرین می کند قابل ملاحظه است و می تواند در تمام مناطق جنوبی کشور و بخش های کم آب مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.
دکتر روحانی، آب شیرین را یکی از نیازمندی های مهم مردم جزیره عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد آب شرب مردم که قیمت مناسب و رسمی داشته باشد در اختیار مردم قرار گیرد و دولت در این زمینه حمایت و پشتیبانی لازم را در حد توان انجام خواهد داد.
رییس جمهوری تصریح کرد: فعالیت این شرکت اقدام بسیار ارزشمندی است و می توان این طرح را در سایر مناطقی که مشکل آب شیرین دارند مورد استفاده قرار داد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.