کد خبر : 2508
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 7:53

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز تاکید کرد: رانندگان تاکسی موظف به دریافت کرایه بر اساس نرخ های مصوب هستند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز تاکید کرد: رانندگان تاکسی موظف به دریافت کرایه بر اساس نرخ های مصوب هستند

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: رانندگان تاکسی موظف به دریافت کرایه بر اساس نرخ های مصوب هستند  و بر این اساس با رانندگانی که کرایه هایی خارج از نرخ های مصوب دریافت میکنند به طور قاطع برخورد خواهد شد.

پرویز عباس نژاد در نشست مشترک با نمایندگان و خط نگهدارن تمامی خطوط تاکسیرانی کلانشهر تبریز ضمن تاکید برلزوم دریافت کرایه های مصوب وقانونی توسط رانندگان تاکسی و فعالیت تمامی تاکسیها درخطوط تعریف شده برای آنها از برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و کسانی که خارج از نرخ های مصوب کرایه اخذ میکنند خبرداد.
عباس نژاد در ادامه با اشاره به برنامه های سازمان برای سال ۹۴ گفت: ساماندهی خطوط مختلف تاکسی در تبریز و ایستگاه های تاکسی ، پیگیری برای اجرائی شدن طرح پرداخت الکترونیک کرایه ها، ایجاد خدمات رفاهی برای رانندان و تلاش برای رفع موانع تبدیل به احسن و بسترسازی ترغیب مالکین تاکسی های فرسوده به نوسازی تاکسیهای خود از برنامه های سازمان تاکسیرانی تبریز در سال جاری خواهد بود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهرها از تمامی نمایندگان تاکسیرانان و مسئولین خطوط همراهی و همدلی در راستای پیشبرد اهداف سازمان تاکسیرانی رادرخواست نمود.
وی در پایان با تبریک سال نو از تمامی پیشکسوتان  ونمایندگان خطوط تاکسیرانی تبریز جهت تعامل و هم اندیشی بیش از پیش در سالجاری که توسط مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی نامگذاری گردیده است دعوت نمود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.