کد خبر : 2553
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 11:17

استاندار آذربایجان شرقی: سال ۹۴ سال شکوفایی استان در تمام زمینه‌ها خواهد بود

استاندار آذربایجان شرقی: سال ۹۴ سال شکوفایی استان در تمام زمینه‌ها خواهد بود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مصمم هستیم سال ۹۴ سال شکوفایی استان در تمام زمینه‌ها و سال تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید باشد.

 

به گزارش آی نیوز از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان شرقی ، دکتر اسماعیل جبارزاده صبح امروز (پنج‌شنبه) در همایش فرمانداران و بخشداران استان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: سال گذشته در سایه وحدت و هم‌دلی مردم و مسوولان استان، سال بسیار خوب و بابرکتی برای آذربایجان شرقی بود.
وی با بیان این که خوشبختانه هیچ مشکل سیاسی و امنیتی در استان نداریم، افزود: در تمام شهرستان‌های استان بین فرمانداران، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و اقشار مختلف مردم هم‌دلی و صمیمیت خوبی حاکم است و ما آثار و برکات این همدلی را در سال گذشته شاهد بودیم.
جبارزاده با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۴ با نام هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت از سوی رهبر انقلاب، تصریح کرد: امیدواریم در سایه این رهنمود شاهد حرکت رو به رشد کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.
وی همچنین با بیان این که در سایه تدابیر دولت، شاهد رضایت‌مندی و امیدواری و نشاط مردم استان هستیم، افزود: در سال ۹۴ نیز با اجرای برنامه‌های مصوب از جمله سند تدبیر توسعه و منطقه ویژه علم و فناوری به دنبال افزایش رضایت‌مندی مردم خواهیم بود و امیدواریم امسال سال شکوفایی استان در تمام عرصه‌ها باشد.
در این نشست فرمانداران و دو نفر از بخشداران آذربایجان شرقی نیز مشکلات حوزه مدیریتی خود به ویژه در بحث انتخابات آتی را مطرح و خواستار ارایه راه حل از سوی وزارت کشور شدند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.