کد خبر : 2568
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 6:37

راه اندازی شعبه ۲۴ ساعته بانک توسعه تعاون در تبریز

راه اندازی شعبه ۲۴ ساعته بانک توسعه تعاون در تبریز

آی نیوز: شعبه ۲۴ ساعته بانک توسعه تعاون با هدف ارایه خدمات مطلوب تر و بدون تعطیلی در کلانشهر تبریز راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: شعبه ۲۴ ساعته بانک توسعه تعاون در میدان شهید بهشتی تبریز با دو دستگاه خودپرداز و با قابلیت افزایش به سه دستگاه در محیطی مناسب راه اندازی شده است که امیدواریم با استقبال مشتریان محترم مواجه شود.
وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در راستای ارائه خدمات متنوع و دسترسی سریعتر مشتریان به خدمات نوین بانکداری الکترونیک شعبه ۲۴ ساعته خود را در تبریز تجهیز و راه اندازی کرد.
وی اضافه کرد: مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به این شعبه در هر ساعت از شبانه روز از خدمات دستگاه های خودپرداز از جمله دریافت، پرداخت ، واریز فیش و غیره استفاده نمایند.
رضایی اضافه کرد: این شعبه تمام الکترونیک بدون کارمند است که برای اولین بار در آذربایجان شرقی راه اندازی گردیده و اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به کارکنان بانک از طریق دستگاههای مختلف بانکی امکان پذیر می سازند.
وی با بیان اینکه بانکداری مدرن شیوه نوین بانکداری مبتنی بر فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی است که در مقایسه با بانکداری سنتی از عملکرد سریعتر و دقیقتری برخوردار است، تاکید کرد: استفاده از سرویس های نوین بانکی امروزه یک ضرورت در صنعت بانکداری به شمار میآید و اگر در گذشته می توانست به عنوان مزیت رقابتی مطرح شود در حال حاضر یک ضرورت قطعی به شمار می آید.
گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می افزاید، برای ایجاد جذابیت بصری بر روی سر در شعبه ۲۴ ساعته بانک توسعه تعاون تلویزیون شهری نیز نصب شده است که جلوه ای خاص به مقابل شعبه داده است.
در حال حاضر بانک توسعه تعاون با ۲۱ شعبه و ۸ باجه در آذربایجان شرقی به هموطنان ارایه خدمات می کند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.