کد خبر : 2571
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 8:21

جدال سپاهان و تراکتور با غایبانی بیش از تعداد انگشتان یک دست

جدال سپاهان و تراکتور با غایبانی بیش از تعداد انگشتان یک دست

تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در حالی در هفته بیست و پنج لیگ برتر با هم روبرو می‌شوند که تاکنون غیبت ۴ بازیکن از سپاهان و ۲ بازیکن از تراکتور در این دیدار قطعی شده است.

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه ۲۳ فروردین ماه در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز رودروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

این ۲ تیم که رقابت سرسختی در بالای جدول دارند فردا تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌روند تا در صورت غلبه بر حریف تا حد زیادی خیال خود را در رسیدن به اهداف مهمی که دارند آسوده کنند.

اما طلایی‌پوشان اصفهان در آستانه این دیدار حساس با بدشانسی روبه‌رو شدند و علاوه بر ۳ بازیکن محروم که به طور قطع این بازی را از دست دادند چند بازیکن دیگر این تیم هم با آسیب‌دیدگی دست و پنجه نرم می‌کنند تا هرطور شده خود را به بازی فردا برسانند.

در بازی با سرخ‌پوشان تبریزی، رحمان احمدی دورازه‌بان شماره یک سپاهان، محمدرضا خلعتبری و سعید قائدی‌فر به دلیل محرومیت حضور ندارند که البته تراکتور هم در این دیدار سامان نریمان جهان و شاهین ثاقبی ۲ بازیکن محروم خود را به همراه ندارد.

از طرفی هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی، مهدی شریفی و محرم نویدکیا مهره‌های کلیدی آسیب‌دیده سپاهان هستند که البته با تلاش کادر پزشکی این تیم به جز هادی عقیلی، ۳ بازیکن دیگر به طور نسبی شرایط بازی مقابل تراکتور را پیدا کرده‌اند.

احسان حاج‌صفی که ابتدای سال در اردوی تیم ملی مصدوم شد و به کشور بازگشت هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده اما احتمال حضور وی در بازی فردا کم نیست.

محرم نویدکیا کاپیتان محبوب طلایی‌پوشان هم که بعد از یک دوره طولانی مصدومیت و دوری از میادین، مدتی است که به تمرینات بازگشته احتمال دارد فردا در مقابل تراکتورسازی برای نخستین بار در سال جدید حضور در میدان را تجربه کند.

مهدی شریفی هم که چندی پیش از ناحیه گردن دچار مشکل شده بود با وجود ادامه مراحل درمانی به طور کامل شرایط بازی را دارد و در صورت صلاحدید کادر فنی مشکلی برای بازی در برابر تراکتور ندارد، اما هادی عقیلی به طور قطع در این دیدار غایب است.

 در حال حاضر تراکتورسازی با ۴۷ امتیاز و سپاهان با ۴۱ امتیاز به ترتیب رده‌های دوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال را به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.