کد خبر : 258
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1392 - 7:04

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی:همسر شاکی عامل اصلی برداشت اینترنتی در تبریز

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی:همسر شاکی عامل اصلی برداشت اینترنتی در تبریز

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی از پشیمانی همسر عامل برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمد قاسملو گفت: فردی با ارائه شکوائیه‌ای اعلام داشته که از حساب بانکی وی ۱۶ میلیون تومان به صورت اینترنتی برداشت غیرمجاز انجام گرفته است.

وی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد سرپرست خانواری که راننده بیابانی بوده به جهت مدیریت مالی خانواده، کارت بانکی خود را با رمز مربوطه در اختیار همسرش قرار داده و او بیش از حد از کارت برداشت کرده است، ماموران موضوع را بررسی و پس از کشف موضوع توسط پلیس فتا متهمه به جرم خود اعتراف کرد.

قاسملو ادامه داد: استعلامات لازم از بانک معمول و در جواب واصله مشخص شد که طی پنج فقره از طریق دستگاه‌های پوز فروشگاهی اقدام به خرید کالا شده است، آدرس‌های فروشگاه‌های نصب دستگاه‌های پوز از بانک‌های مربوطه اخذ و با عنایت به اینکه آدرس محل‌های خریداری شده چهار مورد زرگری و یک مورد فروش لوازم آرایشی فعال در سطح تبریز بوده، در تماس تلفنی چگونگی موضوع از آنها تحقیق که صاحب واحدهای صنفی اعلام داشتند که یک نفر خانم به هویت معلوم اقدام به خرید طلاجات و لوازم آرایشی کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌ فیلم‌ها نیز مشخص شد عامل برداشت‌های غیرمجاز همسر شاکی بوده است، در ادامه تحقیقات همسر شاکی در چندین فقره تماس تلفنی اعلام داشته که به جهت نیاز مالی و رفع مشکلات اقدام به انجام این اشتباه بزرگ نموده و از کرده خود پشیمان و خواستار مساعدت جهت اخذ نظر رضایت همسر است.

وی گفت: با توجه به اینکه متهمه به اشتباه خود پی برده و مبلغ برداشتی را به حساب شاکی عودت داده بود، به علت جلوگیری از بروز اختلافات خانوادگی و خدشه‌دار نشدن کانون گرم خانواده، به دعوت پلیس چگونگی موضوع و اظهار ندامت همسر به وی اعلام و نظر شاکی جهت اعلام رضایت و مختومه شدن پرونده جلب و اقدامات تکمیلی به اتفاق شاکی به دادسرا ارسال و با رضایت شاکی پرونده مختومه شد.

قاسملو به خانواده‌ها توصیه کرد، با عنایت به اینکه برداشت‌های اینترنتی انجام گرفته غیر مجاز از حساب سرپرستان خانواده توسط اعضا در استعلامات مشخص می‌شود و به نوعی موجبات تزلزل کانون خانواده را رقم می‌زند از هرگونه برداشت غیرمجاز و سوء استفاده از اطلاعات بانکی افراد خانواده جدا خودداری کرده و در صورت نیاز مالی آن را با سرپرست خانواده در میان گذاشته تا مشکل مرتفع گردد. به یاد داشته باشیم که هیچ یک از اعضای خانواده دوست ندارند اعتماد خانواده در بیرون از دایره محبت خانواده خدشه‌دار شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.