کد خبر : 2595
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 5:03

کمالوند: باید ۴ گل دیگر می‌زدیم

کمالوند: باید ۴ گل دیگر می‌زدیم

 سرمربی تیم گسترش‌فولاد گفت: بازی با ملوان یک فینال بود و خدا را شکر به ۳ امتیاز این مسابقه رسیدیم.

فراز کمالوند پس از برتری ۳ بر ۲ گسترش فولاد مقابل ملوان در نشست خبری گفت: بازی بسیار پربرخورد، تاکتیکی و زیبایی را دو تیم ارائه دادند اما برخلاف روند بازی ملوان اولین گل را زد. اما بازگشت ما هم به بازی خوب بود و توانستیم قبل از پایان نیمه اول به گل مساوی و روحیه‌بخش برسیم.

وی ادامه داد: بعد از گل‌های دوم  و سوم، بازی فوق‌العاده‌ای را ارائه کردیم و علاوه بر ۳ گلی که زدیم می‌توانستیم ۴ گل دیگر هم بزنیم.

کمالوند گفت: خدا رحم کرد بازی دیروز برگزار نشد به دلیل ریزش شدید باران ملوان می‌توانست روی توپ‌های بلند و اوت‌های دستی با ضربات سر فرزاد حاتمی برای ما دردسر درست کند هر چند که امروز هم زمین لغزنده بود و شرایط بازی به سود ملوانی‌ها به شمار می‌رفت.

وی افزود: بزرگترین مشکل ما این بود که برای اولین بار مرتضی اسدی را نداشتیم. سخت است که یک مدافع مطمئن میانی را ۲۴ بازی داشته باشی و در یک چنین بازی سخت و حساسی از حضورش محروم بمانی.

سرمربی تراکتورسازی گفت: اگر ۳ امتیاز هفته بعد بازی با پدیده را بگیریم مطمئن باشید بازی‌های هفته آینده را زیبا و تماشاگرپسند ارائه می‌دهیم چون دیگر استرس سقوط نداریم و با فراغ بال بازی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت:‌بازی دو تیم در حد فینال بود و خدا را شکر با پیروزی توانستیم به سمت میانه‌های جدول‌ برداریم تا حد زیادی از قعر فاصله بگیریم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.