کد خبر : 2602
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 8:18

انتقاد معاون عمرانی استاندار از عدم تکمیل نواقص آزاد راه تبریز-زنجان

انتقاد معاون عمرانی استاندار از عدم تکمیل نواقص آزاد راه تبریز-زنجان

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پذیرفته نیست بعد ازگذشت چندین سال از زمان بهره برداری این آزادراه، هنوز بسیاری از تجهیرات و امکانات جنبی و رفاهی آن تکمیل نشده باشد.

 

محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، با انتقاد از کوتاهی شرکت بهره‌بردار آزادراه تبریز- زنجان در تکمیل و رفع نواقص آن به ویژه کمبود تجهیرات و اقدامات انجام نشده در تونل‌های شبلی، افزود: با توجه به همکاری و ایفای تعهدات مسوولان استانی هیچ توجیهی برای کوتاهی و قصور شرکت بهره بردار و یا مجریان آزاد راه تبریز – زنجان وجود ندارد و این همه کوتاهی همچنان با پرسش و انتقادات مردم و مسوولان رو به رو است.
وی، بی کیفیت بودن آسفالت، نشست های غیر فنی عقبه پل ها، نبود علایم و تقاطع های غیر همسطح، فقدان سیستم روشنایی و تهویه در مسیر تونل های شبلی و نیز کمبود خدمات رفاهی بین راهی را از جمله مشکلات آزادراه تبریز- زنجان بیان کرد که تعهدات شرکت بهره‌بردار در خصوص آنها ناتمام مانده است.
پورمهدی گفت: دراین آزاده راه هر چقدر ازسمت تهران و زنجان به سمت تبریز حرکت می کنیم اشکالات و تفاوت های فاحش بیشتر خود را  نشان می دهد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: ادامه وضعیت موجود در آزاد راه تبریز – زنجان قابل تحمل نیست و اگر شرکت بهره بردار هر چه زودتر نسبت به رفع این نواقص اقدام نکند پرداخت عوارض را حذف خواهیم کرد.
وی گفت: مردم عوارض پرداخت می کنند تا در رفاه باشند درحالی که این آزاد راه در مقایسه باسایر آزاد راه ها در بدترین وضعیت قرار دارد و بسیاری از محورهای آن فاقد امکانات خدماتی است.
پورمهدی گفت: بیشترین عوارض دراین آزاد راه پرداخت می شود اما هنوز بسیاری ازمحورهای آن روشنایی ندارد و فاقد  گاردریل است، ضمن این که کیفیت آسفالت و خدمات حاشیه آن در سطح پایین قرار دارد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر اهمیت تقاطع‌های غیرهمسطح درگره گشایی از ترافیک شهری تبریز، خواستار سرعت عمل همراه با رعایت کیفیت و الزامات فنی در اجرای این پروژه‌ها شد.
وی بر تسریع در نصب و توسعه دوربین های هوشمند کنترل ترافیک شهری نیز تاکید کرد.
در این جلسه ساخت و اجرای چهار پروژه تقاطع غیرهمسطح برای حل مشکلات ترافیکی تبریز شامل تقاطع زیرگذر گل پارک و توانیر، پل روگذر حد فاصل آبرسان و شهریار، پروژه دور برگردان چای کنار و پل رو گذر رسالت با هدف گره گشایی از مشکلات ترافیکی و روان کردن مسافرت های درون شهری تبریز به تصویب رسید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.