کد خبر : 2662
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 17:22

اولیویرا: نباید لیگ برتر را فدای آسیا می کردیم

اولیویرا: نباید لیگ برتر را فدای آسیا می کردیم

 

 

 

تونی اولیویرا بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و درباره مسائل فنی و حواشی بازی حرف زد.

 

ما در بازی بعدی مان یکشنبه با پیکان بازی داریم و بعد از آن هم با گسترش. ما فکر می کنیم نمی توانیم با توجه به شرایط موجود آرزوهای خودمان را از بین ببریم. اینکه ما چه هدفی داریم. من توقع داشتم به جای ۱۵ هزار تماشاچی ۵۰ هزار هوادار می آمد. توقع دارم تیم همین طور با شدت و تعصب حمایت شود.

در حالی که انتقاد اصلی به تونی اولیویرا نیمکت نشین کردن مهره های اصلی تراکتورسازی در این دیدار بود، سرمربی این تیم نسبت به این موضوع موضع گرفت و در ابتدای این نشست گفت: آیا فکر می کنید اگر آندو، کریمی و ادینیو را می آوردیم نتیجه بازی عوض می شد؟

 

موقعیت های زیادی را از دست دادیم

قبل از هر چیز باید بگویم باعث باخت خودم هستم. در طول ۹۰ دقیقه بازی خوبی ارائه دادیم. موقعیت های زیادی داشتیم که می توانست به گل تبدیل شود ولی پایان بازی آن چیزی که تعیین کننده است نتیجه مسابقه است. ما برای این بازی استراتژی خاصی داشتیم. تصمیم داشتیم گروهی از بازیکنان را در نیمه اول و گروهی را در نیمه دوم به میدان بفرستیم. در این بازی نتیجه گیری برای ما خیلی مهم بود.

 

مقصر اصلی باخت من هستم و آن را به اسم من بنویسید

ما یک تیم خوب با بازیکنان قوی داریم. امروز ما بازی خیلی بهتری نسبت به دیدار قبلی خودمان انجام دادیم که برنده شدیم. به نظر من بازی که در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم این بازی از همه بازی های قبلی مان بهتر بود. ما تا قبل از این بازی تنها ۴ امتیاز داشتیم. ما بازی را کنترل کردیم و در نیمه اول سه موقعیت صددرصد گل داشتیم اما شما به بازی های قبلی نگاه کنید. در بازی با الاهلی عربستان اصلا بازی خوبی انجام ندادیم. در بازی با الاهلی امارات بازی خوبی انجام ندادیم اما امروز خیلی بهتر بودیم. ما در قارشی ازبکستان همه چیز را در ۵ دقیقه انجام دادیم. از نحوه بازی راضی هستم. پوررحمت اللهی و آقایی بازیکنان خوبی بودند که خوب بازی کردند. چون شما خبرنگاران تصمیم گیری می کنید و تصمیم گیری تان بعد از بازی است الان با اطمینان می گویید که اشتباه کرده ام. من همین جا می گویم مقصر اصلی باخت من هستم اما من این را بعد از بازی می گویم نه قبل از آن. شما بعد از بازی مطمئن هستید و از روی آن حرف می زنید اما من قبل از بازی باید ترکیب را انتخاب کنم، بعد از بازی مثل قماربازی و شرط بندی برنده هستید ولی من قبل از بازی این تجزیه و تحلیل ها را انجام می دهم. شما خودتان قبول دارید ما خوب بازی کردیم؟ آیا فکر می کنید اگر آندو، کریمی و ادینیو را می آوردیم نتیجه بازی عوض می شد؟

 

نباید لیگ برتر را فدای آسیا می کردیم

ما در بازی بعدی مان یکشنبه با پیکان بازی داریم و بعد از آن هم با گسترش. ما فکر می کنیم نمی توانیم با توجه به شرایط موجود آرزوهای خودمان را از بین ببریم. اینکه ما چه هدفی داریم. من توقع داشتم به جای ۱۵ هزار تماشاچی ۵۰ هزار هوادار می آمد. توقع دارم تیم همین طور با شدت و تعصب حمایت شود.

 

تصمیم گیرنده من هستم

بازی با سپاهان برای ما بازی خیلی مهمی بود اما در آن بازی هم با مشکل مصدومیت بازیکنان مواجه بودیم. ما ایرانپوریان را که بعد از سه ماه مصدومیت آورده بودیم اما دوباره مصدوم شد. ما برای بازی بعد دفاع چپ نداریم. ما نمی توانیم برای بازی بعد از نفرات مصدوم استفاده کنیم. ما در تصمیم گیری هایمان همه مسائل را لحاظ می کنیم و بعد شما بحث می کنید چرا فلان بازیکن را نمی گذارید یا بازیکنی را وارد زمین می کنید.

 

باید روحیه حامد لک بازسازی شود

ما در تمرین فردا نیاز داریم با لک صحبت کنیم که خیلی از مساله ای که امروز پیش آمده ناراحت است. ما نباید الان او را فدا کنیم و باید به وی روحیه بدهیم. درست است که اشتباه داشته اما توپ هایی را هم گرفته است. باید از او حمایت کنیم تا از لحاظ روحی بالا بیاید. من ۶۸ روز است با این تیم تمرین می کنم و این تیم با تیمی که روز اول من تحویل گرفتم خیلی متفاوت است.

 

داوران به تراکتور احترام نمی گذارند

در این بازی های لیگ قهرمانان داوری هم خیلی در عملکرد ما تاثیر داشت. در اولین بازی داور مسابقه عمانی بود و در بازی با الاهلی هم داور عمانی بود. داوران به تراکتورسازی احترام نمی گذارند. شما نگاه کنید در جام ملت ها هم در بازی ایران و عراق داور استرالیایی به تیم ملی ایران احترام نگذاشت.

 

بدون برنامه ریزی نمی توان صعود کرد

من دوست داشتم تیم به مرحله بعد صعود کند اما آیا می توان شرایط امسال را با سال گذشته مقایسه کرد. ما سال گذشته از مدت ها قبل می دانستیم با تیم هایی مثل الوحده همگروه هستیم و برای آن مسابقات برنامه ریزی کرده بودیم اما امسال شرایط مان تفاوت زیادی با سال گذشته داشت.

 چرا نمی پرسید چه کردم که تراکتور صدرنشین شد؟

وقتی من به تیم آمدم تراکتورسازی کلا ۲۷ بازیکن داشت که سه نفر آنها دروازه بان بودند. ضمن اینکه از سربازها هم نمی توانستیم استفاده کنیم.هیچ کسی از من نمی پرسد چه کرده ای که این تیم را صدرنشین کردی؟ ما در لیگ ۶ بازی کردیم که در ۵ مسابقه برنده شدیم. باید تا آخر کار به خودمان متکی باشیم. برای امروز هم استراتژی داشتیم. برای آینده هم خواهیم داشت و سعی می کنیم از موجودی مان در بازی های آینده به بهترین نحو بهره برداری کنیم.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.