کد خبر : 2758
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 7:05

استقلال در آزادی چهارتایی شد!

استقلال در آزادی چهارتایی شد!

تراکتورسازی تبریز در بازی مهم هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه سنگین چهار بر یک استقلال تهران را شکست داد.

 

بازی بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در حالی برگزار شد که اگر تماشاگران پرشور تراکتور به آزادی نمی‌امدند یکی از مهم‌ترین بازی‌هلی لیگ بی هیچ هیجانی پیگیری می‌شد. با این حال  هوادارانی که از تبریز و سایر شهرها آمده بودند در کنار هواداران آذری این تیم در تهران روز خاطره انگیزی را در آزادی سپری کردند. روزی که با درخشش سامان نریمان جهان توانستند سه امتیاز مهم را کسب کنند و همچنان امید اول قهرمانی لیگ برتر باشند.

بازی با برتری تراکتورسازان همراه بود و این سامان نریمان جهان بود که با گل دقیقه شش خود تبریزی‌ها را در آزادی پیش انداخت. اما سرانجام این اشتباه حامد لک بود که امید ابراهیمی و استقلال را به گل تساوی رساند. لوسیانو ادینهو پانزده دقیقه بعد گل ابراهیمی را جواب داد تا تبریزی‌ها پیش بیفتند.

نیمه دوم اما نیمه سامان نریمان جهان بود. او با گل‌های دقایق ۵۶ و ۸۷ هم هت‌تریک کرد و هم پیروزی تراکتورسازی را به استقلالی‌ها تحمیل کرد. این بازی یک حاشیه بزرگ هم داشت. حضور آندرانیک تیموریان در ترکیب تراکتورسازی که جو عجیبی را در ورزشگاه ایجاد کرده بود و تقریبا بیشتر شعار هواداران در ورزشگاه در له یا علیه او بود.

بازنده بزرگ این بازی علاوه بر محسن فروزان که با دریافت چهار گل نشان داد در حد و اندازه‌های استقلال نیست امیرقلعه‌نویی بود که سنگین‌ترین شکست‌اش در آزادی را متحمل شد و بدتر از آن اندک هواداران خود را هم از دست داد تا فصل کابوس‌واری را به انتها رسانده باشد. استقلالی‌ها حالا برای اینکه از این فصل حداقل یک خاطره خوب برای هوادارانشان بگذارند دربی روز جمعه برابر پرسپولیس را در پیش دارند

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.