کد خبر : 2770
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 7:31

وضعیت صنعت استان فرسوده شده است

وضعیت صنعت استان فرسوده شده است

عضو شورای شهر تبریزگفت: با توجه به نوع درگیری و تقاضای مردم تبریز از شورا، احساس می کنم که بایستی تبریز در حوزه صنعت به جایگاه قبلی خود برسد.

 

 به گزارش آی نیوز به نقل از تبریز بیدار، محمدحسین جعفری  افزود: تبریزامروز نسبت به ۲۵ سال گذشته عقب نشینی کرده و درصد بیکاری امروز در تبریز به حدود ۳۰ درصد رسیده است در حالیکه در مدت زمانی مشابه در سال های قبل این رقم به ۲ یا ۳ درصد می رسید.
 عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: وضعیت صنعت استان فرسوده شده است و نسبت بیکاری ما نیز که رابطه مستقیمی با صنعت دارد افزایش پیدا کرده است.
 جعفری اظهار داشت: ما نیز در شورای شهرمشکلات موجود در راه دولت را درک می کنیم اما بالاخره باید سیستم حمل و نقل ما که متشکل از اتوبوسرانی و مترو  و تاکسیرانی است وضعیتش بهبود یابد و در خصوص مناطق فرسوده نیز بایستی مشکلات موجود در راه وام های مربوطه برطرف گردد.
 عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز همچنین در خصوص سایر مطالباتش از هیئت دولت تصریح کرد: راه آهن تبریز – میانه و جاده تبریز – سهند بایستی احداث گردد و دریاچه ارومیه نیز آذربایجانی ها را با خطر جدی مواجه کرده که خواسته اصلی ما در این خصوص اتخاذ  تدبیرعملی از دولت تدبیروامید است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.