کد خبر : 2791
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 5:51

اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت به صورت فوری و دقیق بررسی شود

اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت به صورت فوری و دقیق بررسی شود

استاندار آذربایجان شرقی در نامه ای به دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی فوری و دقیق به اتفاقات بازی جمعه شب تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران شد.

 

به گزارش آی نیوز از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده در این نامه با اشاره به این که برگزاری صحیح و داوری شایسته، دقیق و بی طرفانه مسابقات ورزشی یکی از مطالبات مردمی به ویژه نسل جوان است، تاکید کرده است: اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می کند که مسوولان امر با نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام ورزیده و از هر گونه غفلت و بی مبالاتی و خدای ناکرده سوء مدیریت و غرض ورزی اجتناب شود.
استاندار آذربایجان شرقی افزوده است: البته مردم ما علی رغم فرصت طلبی ها و غرض ورزی های رسانه های خارجی و شبکه های مجازی بیگانه با هشیاری و آگاهی کامل مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده اند.
دکتر جبارزاده در قسمتی از این نامه با بیان این مطلب که متاسفانه در جریان مسابقه اخیر تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که با حضور بیش از ۸۰ هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد شاهد برخی موضوعات قابل تامل بودیم، تصریح کرده است: انتظار عمومی آحاد جامعه، رسیدگی عاجل و دقیق به این موضوعات و اعلام نتیجه آن است.
وی همچنین خواستار صدور دستور قاطع از سوی وزیر ورزش و جوانان در جهت رسیدگی و بررسی دقیق و تخصصی موضوعات مطرح شده و اعلام نتیجه به افکار عمومی شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.