کد خبر : 2804
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 6:19

دیدار عمومی دکتر روحانی با مردم، قبل از ظهر چهارشنبه در باغشمال

دیدار عمومی دکتر روحانی با مردم، قبل از ظهر چهارشنبه در باغشمال

استاندار آذربایجان شرقی دیدار دکتر روحانی با مردم تبریز و آذربایجان شرقی را اصلی‌ترین هدف سفر استانی هیات دولت اعلام کرد .

 

وی گفت: دیدار عمومی رییس جمهور با مردم از ساعت نه و ۴۵ دقیقه قبل از ظهر روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت در استادیوم تختی تبریز آغاز می‌شود.

 دکتر اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم استان، به سایر برنامه‌های سفر استانی هیات دولت نیز اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان، روحانیون، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان از جمله برنامه‌هایی است که با حضور رییس جمهور در این سفر برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که از یک ماه پیش بررسی و ارزیابی پروژه‌های نیمه‌تمام استان در حال انجام است، گفت: همزمان با سفر استانی هیات دولت، تعدادی از این پروژه‌ها که امکان بهره‌برداری از آنها وجود دارد، افتتاح و عملیات اجرایی تعداد دیگری از پروژه‌ها با دستور رییس جمهور آغاز می‌شود.
جبارزاده اضافه کرد: فهرستی از پروژه‌های استان که امکان بهره‌برداری از آنها در دو سال آینده با تخصیص اعتبارات مورد نیاز وجود دارد تهیه شده است که در سفر استانی تقدیم رییس جمهور خواهد شد و ایشان اطلاعات کامل این پروژه‌ها و کیفیت تخصیص اعتبارات آنها را در این سفر اعلام می‌کنند.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین از اعزام نمایندگان ویژه رییس جمهور به شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: نمایندگان دکتر روحانی از طرف ایشان مسایل و مشکلات مربوط به هر شهرستان را بررسی خواهند کرد.
وی افزود: امیدواریم سفر استانی هیات دولت سفری پرخیر و برکت برای استان باشد و مردم استان شاهد دستاوردهای این سفر در روزها و سال‌های آینده باشند.
دکتر جبارزاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که برای سفر استانی دولت پیش‌بینی کرده بودیم جشن قهرمانی تیم تراکتورسازی همزمان با دیدار عمومی رییس جمهور بود که همه مقدمات آن نیز آماده شده بود، اما متاسفانه با اتفاقات پیش آمده این امر محقق نشد و جای این برنامه در این سفر خالی است.
وی با تاکید بر این که پیگیر قضایای پیش آمده از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم، افزود: شخص رییس جمهور نیز در جلسه هیات دولت و پس از گزارش وزیر ورزش و جوانان نسبت به بررسی دقیق موضوع و برخورد قانونی با خاطیان دستور صریح داده است و ما نیز تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
جبارزاده تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در فرصت مناسب دیگری از تمام ورزشکاران استان به ویژه بازیکنان تیم تراکتورسازی قدردانی کنیم، هرچند تراکتورسازی از نظر ما همیشه قهرمان است و مانند همیشه از این تیم حمایت می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.