کد خبر : 2805
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 6:38

پرطرفداراترین شهرهای جهان

پرطرفداراترین شهرهای جهان

TripAdvisorبزرگترین وب سایت سفر در جهان است که هر ساله شهرهایی که بیشترین متقاضی را برای سفر دارند اعلام می کند. این انتخاب از میان کلانشهرهایی مثل نیویورک و هنگ کنگ تا شهرهای کوچک جنوب شرق آسیا در میان تپه های شیب دار و شالیزارها، انجام می شود.

۱- مراکش

 

مراکش، شهری غنی و تاریخی که در سال ۱۰۶۲ میلادی تاسیس شده است. این شهر با فروشنده ها و بازارهایی با نام “مدینه” که با محله های مدرن هم مرز است پر شده. امروزه مراکش یکی از شلوغ ترین شهرهای افریقاست که بزرگترین بازارهای سنتی را دارد. مراکش یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی به خصوص در میان مشاهیر فرانسوی است.

 

 

سیم ریپ، کامبوج

 

این شهر به دلیل دارا بودن ویژگی های استعماری، معماری به سبک چینی، موزه ها، برنامه های رقص سنتی، مغازه های صنایع دستی، مزارع ابریشم و فرهنگ روستایی کامبوج، برنج کاری، روستاهای ماهیگیری و پناهگاه های پرنده، از جمله مقاصد محبوب و پرطرفدار جهان به شمار می‌رود.

 

استانبول، ترکیه

 

بزرگترین شهر در ترکیه که قلب اقتصادی، فرهنگی و تاریخی ملت نامیده می شود. شهری در مسیر جاده تاریخی ابریشم، و مسیر ارتباطی بین دریای سیاه و مدیترانه. جمعیت این شهر ۱۴.۴ میلیون نفر است و بیشترین تراکم شهری در اروپا را داراست.

 

 

هانوی، ویتنام

 

مرکز ویتنام، شهر هانوی است که در ساحل رودخانه سرخ قرار گرفته است.

 

 

پراگ، جمهوری چک

 

این شهر ۱.۲۴ میلیون نفر جمعیت و جاذبه های فرهنگی متعددی دارد، از جمله قلعه پراگ، پل چارلز و میدان قدیمی شهر. مرکز تاریخی شهر به عنوان میراث تاریخی دریونسکو به ثبت رسیده است.

 

 

لندن

 

این شهر در امتداد رودخانه تیمز انگلستان قرار گرفته و از حدود ۲ هزارسال پیش یکی از بزرگترین محل های اسکان به شمار می آمده است. این شهر با وجود کاخ باکینگهام، بازار کمدن، بیگ بن و پل معروف آن، یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر است که هرکسی یک بار باید از آن دیدن کند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.