کد خبر : 281
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1392 - 16:17

روحانی مچکریم!

روحانی مچکریم!

کابینه‌ی دولت مثل جهاز عروس است. یعنی فامیل بالأخره یک ایرادی از آن می‌گیرند.

آی نیوز: کابینه‌ی دولت مثل جهاز عروس است. یعنی فامیل بالأخره یک ایرادی از آن می‌گیرند. معرفی کابینه مثل مراسم عروسی است، یعنی هر طوری عروسی برگزار بشود، بالأخره یکی یک حرفی می‌زند که بگوید عروسی خوب نبود یا می‌توانست بهتر برگزار شود.

دکتر روحانی بعد از تنفیذ و تحلیف دو کار می توانست انجام بدهد. اول این‌که تمام دو هفته مهلت را صبر کند و بعد از دو روز که مهلت تمام شد یعنی در روز شانزدهم کابینه‌اش را معرفی کند؛ کابینه‌ای که نمایندگان مجلس با خواندن نام وزیران پیشنهادی‌اش – دور از جان – شاخ دربیاورند و در همان راهرو مجلس نصف کابینه را رد کنند!

کار دوم همین کاری بود که روحانی کرد، یعنی در روز تحلیف کابینه‌ای معرفی کند که اغلب خوش‌شان بیاید. یعنی نه سیخ کابینه بسوزد نه کبابش! یعنی هم جناب زنگنه‌ی اصلاح‌طلب شیخ‌الوزرا در کابینه باشد و هم آقایان رحمانی‌ فضلی و مصطفی پورمحمدی! باور کنید این کابینه‌ی اعتدالی خیلی خوب است، چون مدتی است کباب خوب نخورده‌ایم! یا سیخش داغ بود و دست‌مان را سوزاند و یا کباب سوخته بود و دل‌مان را به‌هم زد! الآن ولی گویا همه چیز خوب است و بر چشم بد لعنت، خوب هم پیش می‌رود! راستی شما صدای احسنت احسنت را در مراسم تنفیذ و تحلیف شنیدید؟ خیلی خوب بود، چون احسنت گفتن یعنی اعتدال‌گرایی، امیدوارم کابینه‌ی دکتر روحانی هیچ وقت صدای دو دو کردن نمایندگان را نشنود.

باقی بقای‌تان!

ایسنا – طنز روز

رضا ساکی

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.