کد خبر : 2823
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 8:43

حل بحران دریاچه ارومیه نیازمند دستور موکد و تسریع در اقدامات است

حل بحران دریاچه ارومیه نیازمند دستور موکد و تسریع در اقدامات است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، از آذربایجان به عنوان خاستگاه عالمان، ادیبان و مجاهدان یاد کرد و افزود: مردم این خطه به غیرت و شجاعت و ولایتمداری و عشق به میهن معروف هستند و در تمام مقاطع حساس از تمامیت ارضی و ارزشی کشور دفاع، و رسالت انقلابی خود را ثابت کرده‌اند.

 

آیت‌الله شبستری در دیدار عمومی رییس‌جمهور با هیئت‌دولت با بیان این مطلب ادامه داد: آذربایجان در دوره های مختلف تاریخی، از دوره مشروطه تا دوره اشغال یکساله و در ادامه، در جریان قیام ۲۹ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاریخی خود را ایفا کرده‌اند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: آذرباجان و مردم تبریز، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و در دوران جنگ لشگر عاشورا خط‌ شکن بوده‌است؛ این سرزمین، تا به امروز در تمام عرصه های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و لذا رهبر آذربایجان را سر ایران معرفی کردند
آیت‌الله شبستری با اشاره به استقبال مردم تبریز از رییس‌جمهور گفت: مردم تبریز گردآمدند تا مقدم شما را گرامی بدارند تا با شعار آذرباجان‌اویاخدی انقلابا دایاخدی، به فرمایش رهبر معظم انقلاب، در خصوص همدلی و همزبانی جامعه عمل بپوشاند.
وی اجرای طرح تحول در نظام سلامت، طرح های بیمه و همچنین مذاکرات هسته‌ای را از اقدامات مثبت دولت در عرصه سیاست داخلی و خارجی عنوان کرد.
امام جمعه تبریز با اشاره به مطالبات و خواسته های مردم از دولت گفت: احیای دریاچه ارومیه موضعی است که در روزهای آغازین تشکیل دولت مطرح شده و تا حدودی توسط مسئولین ذی‌ربط اقداماتی برای آن شده اما به لحاظ حساسیت قضیه، نیازمند دستورات موکد و تسریع در اقدامات است.
وی همچنین اتفاقات تلخ فوتبال را موجب رنجش مردم عنوان کرد و خواستار پیگیری جدی آن شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.