کد خبر : 2883
تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1394 - 10:05

«پاک پیروز شو» شعار تور سی‌امین تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان

«پاک پیروز شو» شعار تور سی‌امین تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان

«پاک پیروز شو» و «جنگل‌ها را حفظ کنیم» به عنوان دو شعار سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای ایران – آذربایجان انتخاب شد.

به نقل از ستاد خبری سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه حرفه‌ای ایران – آذربایجان، این دوره از تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان با شعارهای «پاک پیروز شو» و «جنگل‌ها را حفظ کنیم» برگزار می‌شود.

در این خصوص نورمن شل مردین نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری گفت: در دوره گذشته «پاک پیروز شو» شعار تور ایران – آذربایجان بود و در دوره سی‌اُم، یک شعار دیگر اضافه شده و آن شعار «جنگل‌ها را حفظ کنیم» است.

وی ادامه داد: شعار «پاک پیروز شو» نشان دهنده اهمیت مبارزه با دوپینگ در ورزش است و شعار «جنگل‌ها را حفظ کنیم» نیز برای حفظ طبیعت و جنگل‌ها است.

شل‌مردین گفت: بر این اساس و طبق تصمیم ستاد برگزاری تور سی‌ام، مقرر شده تا نتایج هر مرحله از تور برای اولین‌بار به صورت الکترونیکی اعلام شود و دیگر این نتایج به صورت پرینت و روی کاغذ نخواهد بود.

وی افزود: با این اقدام در حدود پنج هزار کاغذ صرفه‌جویی می‌شود و تنها در مواردی خاص و به تعداد محدود نتایج هر مرحله از تور روی کاغذ خواهد بود.

نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری عنوان کرد: اعلام نتایج به‌صورت سیستم الکترونیکی خواهد بود؛ بدین ترتیب که نتایج در سی.دی ثبت شده و در اختیار مسئولان تیم‌ها، مسئولان فنی و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین این قابلیت وجود دارد که نتایج به صورت سیستم الکترونیکی به آدرس پستی افراد مذکور ارسال شود.

سی‌اُمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با حضور تیم‌های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان.اس.سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی.سی.ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فورائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای.سی.اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم‌های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار خواهد شد.

مرحله اول سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران – آذربایجان در مسیر تبریز به مشکین‌شهر، به نام شهید جواد یاری نامگذاری شده و یاد این قهرمان که سابقه حضور در تور دوچرخه‌سواری را دارد، زنده نگه داشته خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.