کد خبر : 2884
تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1394 - 10:19

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و وزارت ورزش به برگزاری تور ایران – آذربایجان در سطح حرفه ای کمک کند

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و وزارت ورزش به برگزاری تور ایران – آذربایجان در سطح حرفه ای کمک کند

 استاندار آذربایجان شرقی از اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و وزارت ورزش و جوانان خواست تا به برگزاری سطح تور ایران – آذربایجان و ارتقای سطح این تور از نیمه حرفه ای به حرفه ای کمک کنند.

اسماعیل جبارزاده عصر چهارشنبه در آیین افتتاحیه سی امین دوره این رقابت ها که با حضور تیم های شرکت کننده در سالن صدرای تبریز برگزار شد اظهار کرد: به عنوان مسوولان استانی اماده ایم تا امکانات لازم جهت ارتقای سطح تور را در استان فراهم کنیم.

وی افزود: برگزاری بی نقص ۲۹ دوره و فراهم بودن زمینه برگزاری سی امین دوره نشان از همت و اراده مردم و مسوولان استان در جهت حمایت از ورزش بویژه دوچرخه سواری دارد و همین ویژگی باید امتیازی برای ارتقای سطح این تور باشد.

جبارزاده گفت: همه امکانات استانی آذربایجان شرقی و دو استان آذربایجان غربی و اردبیل را برای برگزاری هرچه بهتر تور هماهنگ کرده ایم تا میزبان خوبی برای این تورنمنت مهم بین المللی باشیم.

وی برای تمامی دوچرخه سواران حاضر در این دور آرزوی موفقیت و سلامتی کرد و ابراز امیدواری کرد تا دوچرخه سواران اوقات خوشی در طول مسابقات داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه سی امین دوره تور با حضور ۱۴ تیم خارجی و پنج تیم داخلی برگزار می شود گفت: دوچرخه سواران در شش مرحله مسیر ۹۷۳ کیلومتری را رکاب خواهند زد.

سیدمحمد شروین اسبقیان افزود: این دوره نیز همانند دوره قبل با یاد و نام سرداران شهید آذربایجان و مهدی باکری برگزار می شود و شعار ‘جنگل ها را حفظ کن’ و ‘پاک پیروز شو’ دو شعار منتخب این دوره از رقابت ها است.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان در شش مرحله و از هفتم تا دوازدهم خردادماه جاری در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

حضور ۱۵ تیم خارجی و پنج تیم داخلی در این رقابت ها قطعی شده و به احتمال بسیار زیاد تور سی ام با حضور ۲۰ تیم برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.