کد خبر : 2886
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 6:50

شلیک تپانچه آغاز ۳۰امین تور دوچرخه سواری ایران–آذربایجان در تبریز

شلیک تپانچه آغاز ۳۰امین تور دوچرخه سواری ایران–آذربایجان در تبریز

سی امین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای و بین المللی ایران – آذربایجان در تبریز آغاز شد.

مرحله نخست تور سی ام دوچرخه سواری ایران – آذربایجان امروز (پنجشنبه) و دقایقی پیش با حرکت رکابزنان حاضر در این دوره از مقابل ورزشگاه تختی تبریز بصورت رسمی آغاز شد.

مرحله اول این دوره از تور تحت عنوان کاروان سرداران شهید آذربایجان، در مسیر تبریز به مشگین شهر، به نام شهید جواد یاری نامگذاری شده و یاد این قهرمان که سابقه حضور در تور دوچرخه سواری را دارد، زنده نگه داشته خواهد شد.

اولین مرحله از تور ایران – آذربایجان که به نام شهید جواد یاری نامگذاری شده است، در مسیر تبریز به سمت مشکین شهر برگزار می شود و طی آن دوچرخه سواران ۱۸ تیم خارجی و داخلی مسافت ۸/۱۶۳ این مسیر را رکاب می زنند.

کاروان دوچرخه سواران در مسیر این مرحله اول پس از خروج از تبریز از سه راهی اهر به سمت روستای خواجه حرکت می کنند و سپس از کمربندی اهر به سمت قصابه و پس از آن به ورودی مشکین شهر حرکت می کنند و خط پایان این مرحله در مشکین شهر و مقابل استادیوم ورزشی این شهر خواهد بود و ساعت عبور رکابزنان از خط پایان نیز ۱۴:۳۱ تخمین زده شده است.

در این دوره از تور ۱۳ تیم خارجی و پنج تیم داخلی با هم به رقابت خواهند پرداخت که البته تا قبل از شروع تور حدود ۴۰ تیم اعم از باشگاهی و ملی برای شرکت در تور سی ام درخواست حضور فرستاده بودند.

گفتنی است مسابقات تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در حالی دوره سی ُام خود را امروز آغاز کرد که برگزاری ۳۰ سال مداوم باعث شده تا این تور معتبر بین المللی به برند ورزش استان آذربایجان شرقی تبدیل شود و طبق اظهارات مسوولان ورزش استان در خصوص انجام برنامه ریزی های لازم، این تور در سه سال آینده به سطح حرفه ای ارتقا خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.