کد خبر : 292
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 5:52

ایمانی نژاد: تلاش می کنم مشکلات تیم ماشین سازی زودتر حل شود

ایمانی نژاد: تلاش می کنم مشکلات تیم ماشین سازی زودتر حل شود

   ایمانی نژاد: تلاش می کنم مشکلات تیم ماشین سازی زودتر حل شود / از اخذ بدهی ماشین سازی به هئیت فوتبال صرف نظر می کنیم

آی نیوز: نایب رئیس هیات فوتبال گفت: با توجه به  مشکلات بوجود آمده در خصوص مسائل مالی باشگاه ماشین سازی تبریز تمام تلاش من این است که این مسائل هرچه سریعتر حل گردد.

رحمان ایمان نژاد اظهار داشت: حل مشکلات مالی تیم بخصوص در ارتباط با مسائل مالی وهزینه های انجام شده در فصل گذشته برای زمینه سازی حضور ماشین سازی در فصل پیش رو ضروری است.

وی تصریح کرد برای اینکه باشگاه ماشین سازی بتواند در مسابقات حضور داشته باشد باید  بدهی های موجود اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی بازیکنان،کادر فنی،وغیره که پس از مشکلات بوجود آمده به موسسه اعتباری کوثر دامن مدیر عامل وقت باشگاه ماشین سازی را فرا گرفته برطرف شود.

نائب رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی تصریح کرد: جهت شرکت ماشین سازی در مسابقات پیش روی فصل جدید که نیاز بود تعیین تکلیف واقدامات اساسی صورت پذیرد براساس تصمیمات مسئولین استانی و صورت جلسات موجود، هیات فوتبال تلاش خود برای رفع و حل و فصل این مشکلات طی هفته های گذشته بعمل آورده است

وی با اعلام مذاکره با چند اسپانسر در این خصوص اظهار داشت: باچند اسپانسر جدید جهت واگذاری امتیاز تیم فوتبال  در حال مذاکره هستیم و اساسی ترین موردی که در این مذاکرات مد نظر ریاست هیات فوتبال استان می باشد چگونگی اداره باشگاه ماشین سازی تبریز توسط اسپانسر جدید می باشد.

ایمان نژاد  ادامه داد: در صدد آن هستیم در قبال واگذاری امتیاز مبالغی از اسپانسر جدید را جهت تسویه حساب و پرداخت بدهی های صرفا فصل گذشته باشگاه ماشین سازی صرف کنیم.

وی با اشاره به مصوبه شورا در خصوص پرداخت کمک به تیم ماشین سازی اظهار داشت: مبلغ مورد نظر نیز که براساس مصوبه شورای شهر ومساعدت شهردار محترم تبریز دراختیار هیات فوتبال قرار گرفته مصروف تسویه حساب و پرداخت بدهی های باشگاه ماشین سازی توسط هیئت فوتبال خواهد شد.

وی این اقدام را در راستای کمک به اسپانسر جدید برشمرد و اظهار داشت: تلاش ما این است  تا ضمن رفع مشکلات موجود اسپانسر جدید بتواند با فراغ بال  نسبت به راه اندازی وتشکیل تیم و اخذ مجوزهای لازم برای حضور شرکت درمسابقات اقدام نماید.

وی در پایان گفت: لازم بذکر است باشگاه ماشین سازی ازفصل گذشته مبلغ یک میلیارد وسیصد میلیون ریال به هیات فوتبال به بدهکار بوده چنانچه پس از تسویه حساب باسایر طلبکاران مبلغی باقی بماند این طلب هیات فوتبال را از باشگاه استراد خواهدنمود در غیر اینصورت هیات فوتبال استان بخاطر هواداران فهیم و پرشور و ماشین سازی و کاستن از مشکلات مالی باشگاه و کمک به فوتبال استان از اخذ مبلغ ذکر شده صرف نظر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

yashil mashin چهارشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۶:۲۶

یاشاسین ماشین سازی
از مسئولان می خواهم اختیار تیم را دست افرادی دهند که هم به تیم تعصب دارند و هم مدیریت بلد هستند.
چون نمی خواهیم آخر فصل به لیگ سه سقوط کنیم و میلیاردها تومان هم بدهی داشته باشیم.