کد خبر : 2921
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394 - 8:46

افتضاح فوتبالی/ باز هم برای ماشین سازی مشتری تراشیدند/ آزموده را آزمودن خطاست

افتضاح فوتبالی/ باز هم برای ماشین سازی مشتری تراشیدند/ آزموده را آزمودن خطاست

دست های پشت پرده به جان ماشین افتاده اند و اینبار نیز می خواهند ماشین سازی را به فروش برسانند.

 

قاطبه هواداران ماشین سازی زمانی که با نظر مدیریت ارشد استان اعم از استاندار و فرماندار مالکیت ماشین سازی به شهرداری تبریز منتقل شد خوشحال شدند که بالاخره ماشین سازی نیز به آرامش رسیده است.

اما گویا عده ای ماشین سازی را گوشت قربانی دیده اند و هر روز برای این تیم نقشه می کشند. بنا بر اطلاع حاصله باز هم عده ای با اهداف معلوم به دنبال سپردن سرنوشت تیم ماشین سازی تبریز به فردی با عنوان بخش خصوصی هستند.

آقایان که به دنبال پیدا کردن خریدار و مالک بخش خصوصی هستند چرا از گذشته عبرت نمی گیرند.

مگر یادشان رفته دوران مدیریت تربیت بدنی، دبیری، هئیت فوتبال و دوران مشعشع سینا محمدی بر این تیم مظلوم چه گذشت. مگر وضعیت ماشین سازی در بهترین وضعیت خود در دوران مالکیت دکتر دبیری بر این تیم فراموش شده است. چرا می خواهید این تیم را به ورطه نابودی بکشانید.

 

چرا دایه مهربانتر از مادر شده اید و هر روز در محافل خود نقشه ای برای این تیم مظلوم می کشید.

چرا دوست دارند آزموده را بیازمایند. به نظر فوتبال دوستان و هواداران و پیشکسوتان ماشین سازی تبریز شهرداری خانه ای امن برای تیم ماشین سازی تبریز می باشد و قاطبه هواداران این تیم مخالف هرگونه ورود دلالان و منصب خواهان برای فروش و بازی با احساسات دهها هزار هوادار این تیم ریشه دار می باشند.

عده ای از افراد سیاسی در راستای اهداف خود علی رغم انتقال امتیاز تیم ماشین سازی به شهرداری تبریز و مصوبات صریح شورای سازمان ورزش شهرداری در خصوص ماشین سازی دست از سر این تیم برنمی دارند.

در پایان باید متذکر شویم شورای شهر و شهردار تبریز با یک سیاست اصولی و حامیانه سال گذشته تصمیم قاطع به انتقال تیم ماشین سازی به شهرداری گرفتند که با حمایت استاندار فرماندار، مسئولان استانی مواجه شد.

 

حال چرا افرادی می خواهند ماشین سازی را باز به سرنوشت سالهای نابسمان و پریشان سالیان گذشته برگردانند حکایتی است که در دو سه روز آینده مشخص خواهد شد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرزاد دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۷

لعنت بر هر کسی که مطامع شخصی خود را بخواهد با فدار کردن تیم ماشین سازی بدست بیاورد

رستم دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

معلومه چه کسانی پشت پرده این مسئله هستند
افرادیکه درباشگاه … الان نون خور این تیم هستند وپشت پرده دو تن از اعضای شورای شهر قایم شده اند وبه خاطراین منافع شخصی با احساسات انبوه مردم بازی میکنند.افسوس به عده ای ازافراد که قبلادرتیم ماشین سازی بازی کرده اند وهمینک دربرابر موفقیتهای این تیم مفابله می نمایند افرادیکه همینک منافع شخصی شان به سبب حضورتیم ماشین سازی در دسته یک از دست خواهند داد.افسوس به متصدی فوتبال که اجازه چنین تصمیماتی میدهد.این مردم حسب حیا ازبیان نام افراد طفره میروند اما اگربا سرنوشت مردم واین تیم محبوب بازی بشه دیگر نباید انتظار بیشتری داشت.