کد خبر : 2934
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 18:22

دکتر شیاری: هیچ بهانه ای برای عدم بازی ماشین در لیگ یک قابل قبول نیست

دکتر شیاری: هیچ بهانه ای برای عدم بازی ماشین در لیگ یک قابل قبول نیست

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در حال حاضر و در راستای انتظارات قاطبه هواداران فوتبال آذربایجان و تیم ماشین سازی تبریز هیچ بهانه ای برای عدم بازی تیم ماشین سازی در لیگ یک قابل قبول نیست.

دکتر علی شیاری با تاکید بر اینکه جایگاه ماشین سازی تبریز لیگ یک و لیگ برتر است اظهار داشت: قطب تاریخی و با سابقه تبریز در فوتبال ماشین سازی و تراکتورسازی هستند و دلسوزان واقعی فوتبال آرزوی اعتلای هر دو تیم رادارند.
دکتر شیاری افزود: فرزندان تبریز می توانند همت کنند و با حضور تیم ماشین سازی در دسته یک و بسته شدن این تیم برای صعود به لیگ برتر شاهد رقابت سبز و سرخ تبریز در لیگ برتر باشند و انشالله در دو فصل بعد تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی هرکدام یکی از جامهای حذفی و لیگ برتر را به تبریز بیاورند.
وی با اشاره به مصوبه شورای سازمان ورزش شهرداری در خصوص لیگ یکی شدن ماشین سازی تبریز گفت: شورای سازمان ورزش یک تصمیم راهبردی برای ورزش تبریز اتخاذ کرده است و نباید با زمزمه هایی در مقابل این تصمیم عاقلانه بایستیم.
وی گفت: به نظر من در تبریز اگر بخواهیم فوتبال این شهر رشد کند باید در تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی سرمایه گذاری کنیم و لاغیر. اصفهان باید در این گزینه همواره پیش چشم ما باشد که با دو تیم سپاهان و ذوب آهن شناخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.