کد خبر : 294
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 7:17

نتایج هفته سوم لیگ برتر

نتایج هفته سوم لیگ برتر

فرار سپاهان از شکست و پیروزی تراکتورهفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با توقف سپاهان و پیروزی تراکتورسازی آغاز شد. نفت تهران مهمان داماش گیلان بود که در پایان نود دقیقه، دو تیم با تساوی یک بر یک، امتیازات را تقسیم کردند. تک گل این دیدار را وحید امیری در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.دیدار راه آهن

فرار سپاهان از شکست و پیروزی تراکتور
هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با توقف سپاهان و پیروزی تراکتورسازی آغاز شد.
 نفت تهران مهمان داماش گیلان بود که در پایان نود دقیقه، دو تیم با تساوی یک بر یک، امتیازات را تقسیم کردند. تک گل این دیدار را وحید امیری در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.
دیدار راه آهن برابر ملوان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در اصفهان، تراکتورسازی توانست با نتیجه چهار بر دو ذوب آهن را از پیش‌رو بردارد. گل‌های تراکتورسازی را ربیع خواه، ابراهیمی، علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در دقایق ۱۹، ۳۲ ، ۹۲ و ۹۳ و برای ذوب آهن سپهر حیدری در دقیقه ۶۳ و مهدی رجب زاده در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند.
در تبریز هم گسترش فولاد میزبان دیگر تیم اصفهانی، سپاهان بود که در پایان نود دقیقه گسترش فولاد در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از سپاهان پیش بود اما با گل دقیقه ۹۱ محمد غلامی تیم اصفهانی از شکست گریخت. تک گل گسترش را مهدی قریشی در دقیقه هفتم به ثمر رساند.
در دیگر دیدار این هفته، صبای قم میزبان فولاد خوزستان بود که شاگردان حسین فرکی در پایان نود دقیقه موفق شدند با حساب یک بر صفر میزبان خود را از پیش‌روی بردارند. تک گل این دیدار را عبدلله کرمی در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند. در نهایت دیدار استقلال خوزستان برابر سایپا نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دیگر دیدار این هفته را پرسپولیس برابر مس کرمان، روز چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.