کد خبر : 2945
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 خرداد 1394 - 7:58

آغاز اولین کارگاه آموزشی وتمرین مدیریت بحران در تبریز

آغاز اولین کارگاه آموزشی وتمرین مدیریت بحران در تبریز

اولین کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر ۲ با حضور ۱۸۰ نفر از مسوولان اجرایی شش استان شمال غرب کشور صبح امروز (دوشنبه) در تبریز آغاز شد

 

مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار آذربایجان شرقی در مرکز آموزش شرکت گاز استان برگزار شد.
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در این مراسم، گفت: این کارگاه آموزشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.
مرتضی اکبرپور، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را دست‌یابی به وحدت فرماندهی، زبان مشترک، یکپارچگی و وحدت و همدلی در مواقع بحرانی و تلفیق دانش و تجربه در حوزه مدیریت بحران اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: این کارگاه، اولین کارگاه از هفت کارگاه مدیریت بحران است که پنج مورد از آن در استان‌ها و دو کارگاه در سطح ملی برگزار خواهد شد.
اکبرپور، رویکرد اولین کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر ۲ را مدیریت زلزله عنوان کرد و گفت: ۱۱ گام مقابله با حادثه زلزله شناسایی شده است که توسط اساتید مجرب در این کارگاه ارایه خواهد شد.
به گفته وی، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان‌های قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در این کارگاه، آموزش‌های لازم در رابطه با مدیریت بحران را سپری می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.