کد خبر : 298
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 10:08

دکتر شهرام دبیری: تبریز را میزبان جام ملت های آسیا خواهم کرد

دکتر شهرام دبیری: تبریز را میزبان جام ملت های آسیا خواهم کرد

مانع اجحاف به تیم های تبریزی خواهم شد
دکتر شهرام دبیری گفت: در صورت اینکه میزبانی جام ملت های ۲۰۱۹ به ایران  واگذار شود ، تبریز می تواند میزبانی بخشی از این رقابت ها  معرفی شود.

 

دکتر شهرام دبیری که یکی از دو کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان می باشد،  در گفت و گو با  سایت باشگاه دبیری  اظهار داشت: در صورت انتخاب شدنم به عنوان رییس هیات فوتبال استان، میزبانی تبریز در جام ملت های آسیا   جزو اهداف  و برنامه هایم  قرار خواهم گرفت.
وی افزود: اگر میزبانی جام ملت های ۲۰۱۹ به ایران واگذار شود، سعی خواهم کرد  که تبریز را نیز  در میزبانی  این رقابت ها سهیم نمایم  و  در غیر این صورت  با  تقویت زیرساخت های فوتبال تبریز و همچنین کسب امتیازات لازم  میزبانی، تبریز را کاندیدای میزبانی جام ملت های سال ۲۰۲۳ خواهم کرد.
وی در مورد اینکه آیا  تبریز  امکانات لازم برای برگزاری مهمترین رقابت های فوتبال در آسیا را دارد، خاطر نشان ساخت: مسلما امروز  نواقصاتی در فوتبال تبریز وجود دارد که می توان  با برنامه ریزی مناسب  آنها را رفع کرد، اما  تبریز مهمترین فاکتورهای میزبانی که  استادیوم استاندارد و تماشاگر می باشد را داراست و  حیف است که  با چنین تماشاگرانی  فقط در عرصه باشگاهی میزبان رقابت های آسیایی باشیم.
مانع اجحاف تیم های تبریزی خواهم شد
رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: در یک دهه اخیر تیم های تبریزی همیشه مورد بی مهری فدراسیون فوتبال قرار گرفته اند که بارزترین آن احجافی است که به سه تیم گسترش فولاد، ماشین سازی و شهرداری در سه دوره اخیر لیگ دسته یک اشاره کرد.
وی افزود: آنچه در این امر مسلم است نداشتن هیچ نفوذی در فدراسیون فوتبال می باشد و به راحتی حق تیم های تبریزی نادیده انگاشته شده و عملا شاهد بودیم در دادخواهی ها  وقتی حق تیم گسترش فولاد ثابت شد، هیچ اقدامی برای این تیم صورت نگرفت، در حالی که در وضعیت مشابه چند سال پیش تیم نفت آبادان بدون  حضور در لیگ دسته یک، به لیگ برتر صعود کرد.
دبیری گفت:  به نظر من باید هیات فوتبال استان تقویت شده و   به صورت علمی اداره شود و دیگر نمی توان به صورت  سنتی در فوتبال به موفقیت های گذشته دست یافت.
وی تصریح کرد: اگر بتوانم رای لازم را از مجمع کسب کنم ، در پیشرفت فوتبال استان تحول بزرگی ایجاد خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

yashil mashin پنجشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۵:۱۵

سوال
خبرنگاران پیگیری کنند.
چه کسانی عضو مجمع عمومی انتخابات هئیت فوتبال هستند؟
چند نفر در سال جاری می توانند در مجمع عمومی انتخابات رای داشته باشند/
نحوه انتخابات رای دهندگان چگونه است. شائبه انتخاب رای دهندگان توسط رئیس هئیت این ظن را ایجاد می کند که رئیس هئیت می تواند به صورت ۱۰۰ درصد در انتخابات اعمال نفوذ کند.
به همین دلیل بود که جعفری ثبت نام نکرد و حتی در آناج هم از این وضع انتقاد کرد.
ششگلانی در موج فوتبال گفته بود هر وقت فرگوسن بازنشسته شود من هم بازنشست می شوم. از ایشان بپرسید فرگوسن بازنشست شد شما آیا سر حرفتان هستید؟
افراد بی سواد و بی تحصص در هئیت فوتبال هستند که باعث خمود رکود و رخوت در کل فوتبال استان هستند و همواره باشگاهها با هئیت فوتبال مشکل داشته اند و اگر موفقیتی هم بوده حاصل زحمات باشگاهها بوده است.
آیا زمان آن نرسیده که در کل ترکیب فعالان دهها نفری در هئیت فوتبال آذربایجان شرقی شاهد تغییرات اساسی باشیم؟