کد خبر : 2997
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:07

دکتر کوشافر: رسانه ها و مسئولین استانی از ماشین سازی حمایت کنند

دکتر کوشافر: رسانه ها و مسئولین استانی از ماشین سازی حمایت کنند

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی گفت: از تمامی عزیزانی که اسباب این مصوبه را فراهم آوردند تشکر می کنم و همچنین از همه ی رسانه ها، مطبوعات، مسئولین، شهردار، شورای شهر، هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری، استانداری و نمایندگان مجلس تقاضا دارم که حمایت خود را از این تیم خوش نام که افتخاری برای شهر و منطقه  آذربایجان هستند دریغ نکنند.

 
دکتر علی اصغر کوشافر رئیس هیئت مدیره باشگاه، در رابطه با عملیاتی کردن مصوبه شورای سازمان ورزش شهرداری گفت: با توجه به اینک به همراه سایر دوستان در جلسه شورای سازمان ورزش حضور داشتیم، صحبت هایی در خصوص تیم ماشین سازی و شهرداری تبریز مطرح شد. نظر کلی جمع بر این شد که جهت افزایش هواداران پرشور در ورزشگاه ها و در رابطه با دسته یکی شدن ماشین سازی تصمیم گیری شود. در نتیجه آقایان دکتر نجفی، دکتر دبیری، سردار جعفری، خانم دکتر حضرتی، سردار باغبان، من و آقای سهرابی مصوبه ای به امضاء رساندیم که بعد از پایان مسابقات لیگ، این تیم با نام ماشین سازی شهرداری تبریز سال آینده در دسته یک حضور داشته باشد.

 

وی ادامه داد: این تصمیم نیز با توجه به ضعف تیم فوتبال شهرداری از نظر هوادار گرفته شد. به نظرم این تصمیم بسیار بجا و شایسته بود، شهرداری در رشته های مختلف مخصوصا والیبال تیم داری می کند که از هواداران زیادی برخوردار است و باشگاه می تواند در این رشته تأثیر گذار و موفق ظاهر شود. به عنوان شخصی که سالیان سال در فوتبال و ورزش به عنوان یک دانشگاهی حضور داشته و تجربه چندین ساله دارم، در هر ورزش که هوادار نباشد جذابیت هم نخواهد بود.

 

کوشافر افزود: این همه هزینه به خاطر پر کردن اوقات فراغت مردم و همچنین برای مطالبات فرهنگی جامعه به منظور سالم سازی، از بیت المال هزینه می شود.پس لذا بهتر است ما به تیم ها و رشته های ورزش پرطرفدار اهمیت ویژه ای دهیم که ماشین سازی شهرداری هم با ریشه خود شامل پر هوادار ترین تیم در بین دیگر تیم های کشور است.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز در خصوص انتخاب دست نشان اظهار داشت: باید بگویم که گزینه اولی که از طرف مدیریت باشگاه به هیئت مدیره اعلام شد جناب آقای خطیبی بود که من نیز به همراه دیگر عزیزان جزو نفراتی بودم که به این اتخاب رأی مثبت دادم ولی متأسفانه به لحاظ به توافق نرسیدن با این مربی که مدیریت باشگاه در عرض دو هفته سه جلسه برای نهایی کردن مذاکرات برگزار کرده بود، مقرر شد از بین ۴ گزینه که سابقه آوردن تیم از دسته یک به لیگ برتر را داشتند و کسی که متعهد شود که می تواند تیم را با کمترین هزینه لیگ برتری کند، قرارداد منعقد گردد که در نهایت مدیرعامل از طرف هیئت مدیره مأمور به مذاکره و امضاء قرارداد با آقای دست نشان که سابقه خوبی هم در دسته یک دارند شد.

 

وی در خصوص عملکرد باشگاه و مدیریت در سال گذشته توضیح داد: با توجه به اینکه در سال های گذشته مشکلات شدیدی در این باشگاه به وجود آمده بود، سرانجام با حمایت های شهرداری، و انتخاب مدیری توانمند به عنوان مدیر عامل این باشگاه، توانستند مشکلات سال های گذشته را حل و مجددا شفافیت مالی و اداری را در باشگاه برپا کنند که جا دارد از عملکرد مدیریت در رابطه با امورات باشگاه و همکاران عزیزشان که این وحدت رویه را بوجود آوردند و باشگاه را به روزهای خوب خود تبدیل کرده اند تشکر کنم. تمام برنامه هایی که در هیئت مدیره بررسی و تصویب شده، مدیریت باشگاه به خوبی پیگیر و عملی کرده است.

 

وی گفت: امیدوارم با پشتکار و توانمندی آقای اکبرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه و آقای دست نشان به عنوان سرمربی باشگاه که هر دو در حیطه وظایف خود از کارنامه قابل قبولی برخوردار هستند بتوانیم با همدلی هواداران، مسئولین و سایر متولیان ورزش استان، این تیم را به لیگ برتر هدایت نماییم.

 

کوشافر در پایان با تشکر از رسانه ها و مسئولین استانی تصریح کرد: در پایان نیز از تمامی عزیزانی که اسباب این مصوبه را فراهم آوردند تشکر می کنم و از تمامی رسانه ها، مطبوعات، مسئولین، شهردار، شورای شهر، هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری، استانداری و نمایندگان مجلس تقاضا دارم که حمایت خود را از این تیم خوش نام که افتخاری برای شهر و منطقه  آذربایجان هستند دریغ نکنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.