کد خبر : 3
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1396 - 7:26

همه منتظرند تا ببینند شهرداری تبریز در سال ۲۰۱۸ چه‌‌کار می‌‌کند

همه منتظرند تا ببینند شهرداری تبریز در سال ۲۰۱۸ چه‌‌کار می‌‌کند

شهردار تبریز گفت: ما در حد توان تمام سعی‌‌مان را برای میزبانی شایسته از مسافران انجام می‌‌دهیم و منتظر نیستیم تا ببینیم سایر دستگاه‌‌ها چه کاری انجام می‌‌دهند اما باید آنان نیز به میدان بیایند.

ایرج شهین‌‌باهر با اشاره به تلاش‌‌های شهرداری تبریز برای برگزاری برنامه‌‌هایی در شأن مردم آذربایجان و میزبانی مناسب از گردشگران در سال ۲۰۱۸، ابراز داشت: شهرداری در حد توان کارها را پیش می‌‌برد و جهت زیباسازی شهر گام‌‌های مثبتی برداشته است.

وی عنوان کرد: اخیراً برای احیاء و استفاده از ظرفیت برج خلعت‌‌پوشان تفاهمنامه‌‌ای امضاء و پروژه زیباسازی و نورپردازی پل آجی‌‌چای نیز به بهره‌‌برداری رسید که هر دو اقدام در راستای برنامه‌‌های تبریز ۲۰۱۸ بود.

شهردار تبریز با انتقاد از محدود شدن تمام کارها در دایره شهرداری تبریز، متذکر شد: سایر دستگاه‌‌ها و نهادها نیز باید جهت اجرای برنامه‌‌های تبریز ۲۰۱۸ شهرداری را یاری کنند و نگاهشان تنها به ما نباشد؛ علاوه بر سازمان میراث فرهنگی که خود متولی اصلی این رویداد محسوب می‌‌شود سایر ادارات و دستگاه‌‌های اجرایی نیز باید نقش‌‌شان را ایفا کنند.

وی تاکید کرد: شهرداری به تنهایی نمی‌‌تواند از عهده کارها بربیاید، حتی دانشگاه‌‌ها نیز به نوبه‌‌ی خود در اجرای برنامه‌‌های تبریز ۲۰۱۸ نقش دارند و شهروندان باید در این حوزه از مسئولین مطالبه‌‌گری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.