کد خبر : 3000
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:13

اقدم: با دست نشان برای لیگ برتری شدن تلاش خواهیم کرد

اقدم: با دست نشان برای لیگ برتری شدن تلاش خواهیم کرد

 مجید اقدم گفت: تیم ماشین سازی تبریز با درایت و اهتمام مسئولین، مطمئنا در فصل آینده تیمی قدرتمند و متفاوت از گذشته را راهی میادین خواهیم کرد و تمام تلاش و انگیزه ما برای صعود به لیگ برتر خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال استان و عضو هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز در رابطه با وضعیت باشگاه و نیز انتخاب سرمربی جدید برای این تیم ادامه داد: گزینه اول ما برای نیمکت تیم، رسول خطیبی بود که هم مدیرعامل باشگاه و هم هیئت مدیره از حضور این مربی جوان که سابقه خوبی در لیگ یک داشته و نیز برای مدتی در تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز سرمربیگری کرده است، استقبال کردند، اما متاسفانه در سه جلسه ای که میان باشگاه و خطیبی برگزار شد نتوانستیم به توافق برسیم و قراردادی میان دو طرف امضا نشد.

 

اقدم در خصوص نادر نست نشان و نحوه انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی افزود: پس از این که از رسول خطیبی جوابی دریافت نکردیم، با نادر دست نشان که از مریبان نام آشنا و نیز خوش سابقه فوتبال کشورمان می باشد مذاکرات خود را آغاز کرده و با توجه به عملکرد عالی و موفقیت های خوبی که در سال های گذشته از ایشان به جا مانده است، توانستیم با هم به توافق رسیده و همکاری خود را آغاز کنیم. مطمئنا روز های خوبی با ایشان در انتظار تیم ماشین سازی خواهد بود و فصل آینده برای لیگ برتری شدن تلاش خواهیم کرد.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص نقش مدیرعامل باشگاه، اکبرزاده نیز گفت: ایشان یکی از بهترین مدیران ورزشی کشورمان می باشند که بنده بعد از انقلاب با آن ها آشنا شده ام. آقای اکبرزاده گزینه ی بسیار مناسبی بودند که شهرداری و هیئت مدیره باشگاه ایشان را انتخاب کردند و پشتکار، معلومات و تلاش شبانه روزی ایشان در پیشرفت باشگاه نقش به سزایی داشته و خواهد داشت.

 

اقدم همچنین در خصوص دسته یکی شدن ماشین سازی اظهار کرد: این تصمیم قبل از عید نوروز مصوب شده بود و حتی رئیس و سخنگوی شورای شهر در صدا و سیما در خصوص این تصمیم صحبت کرده و از حضور ماشین سازی در دسته یک خبر دادند. جا دارد از شهرداری و شورای شهر تبریز نیز به دلیل همکاری و یاری هایشان در این راستا و نیز حمایت های بی دریغشان تشکر و قدردانی به عمل آید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.