کد خبر : 305
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 13:58

استاندار آذربایجان ‌شرقی:به گونه‌ای با سرمایه‌گذاران رفتار می‌کنیم که گویی شریک آنها هستیم

استاندار آذربایجان ‌شرقی:به گونه‌ای با سرمایه‌گذاران رفتار می‌کنیم که گویی شریک آنها هستیم

استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: تمام تلاش ما این است که به گونه‌ای با سرمایه‌گذاران رفتار کنیم که گویی شریک آنها هستیم. به گزارش آی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری این استان اظهار داشت: سرمایه‌گذاران باید احساس کنند که سمت و سوی تمام سیاست‌گذاری‌ها به نفع آنان

استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: تمام تلاش ما این است که به گونه‌ای با سرمایه‌گذاران رفتار کنیم که گویی شریک آنها هستیم.

به گزارش آی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری این استان اظهار داشت: سرمایه‌گذاران باید احساس کنند که سمت و سوی تمام سیاست‌گذاری‌ها به نفع آنان است و تمام تلاش‌ها برای رفع مشکلات پیش‌روی آنان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به طرح موضوعات مختلف سرمایه‌گذاری در این جلسه، بر جدیت دستگاه‌های اجرایی در پیگیری این موضوعات و همکاری و همراهی بیشتر با جریان سرمایه‌گذاری در استان تأکید کرد.

در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات مربوط به هشت پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلفی همچون گردشگری، تولیدی و صنعتی، تجاری و خدماتی و تفریحی مطرح و تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.

رضا حسینی، رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این مرکز و همچنین عملکرد دستگاه‌های مختلف در سیستم نرم‌افزار پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان ارائه کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.