کد خبر : 3079
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 6:48

استاندار آذربایجان شرقی در جمع کودکان بی‌سرپرست افطار کرد

استاندار آذربایجان شرقی در جمع کودکان بی‌سرپرست افطار کرد

استاندار آذربایجان شرقی در دهمین روز ماه مبارک رمضان، با حضور در یکی از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در تبریز، بر سر سفره ایتام و کودکان بی‌سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی نشست و به همراه آنها روزه خود را افطار کرد.

به گزارش آی نیوز، دکتر اسماعیل جبارزاده در این دیدار در فضایی آکنده از صمیمیت و مهربانی، با کودکان این مرکز گفت‌وگو و از آنها دلجویی کرد.
وی در این مراسم معنوی، با قدردانی از خیران، خواستار تقویت همکاری و مشارکت گسترده مردم نوع‌دوست و بافرهنگ استان برای بهبود سطح کیفی خدمات سازمان بهزیستی شد.
دکتر جبارزاده که با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، همنشینی و حضور بر سر سفره افطار خانواده‌های نیازمند و رسیدگی به مشکلات آنها را به مسوولان توصیه کرد و این امر را فرصتی مغتنم برای تزکیه و تعادل روابط فردی و اجتماعی دانست.
وی، حس نوع دوستی و خدمت به طبقات نیازمند و محروم  جامعه را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: نگاه مهر ورزانه  مردم و مسوولان و کمک به افراد آسیب پذیر جامعه با هیچ عمل دیگری قابل مقایسه نیست.
استاندار آذربایجان شرقی را در این دیدار شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار، استوار آذر مدیرکل امور اجتماعی استانداری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان و همچنین جمعی از خیران و نیکوکاران استان همراهی کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.