کد خبر : 312
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1392 - 20:08

حسین خطیبی: استرس داشتیم

حسین خطیبی: استرس داشتیم

سرمربی گسترش فولاد گفت: با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده‌ایم تا در اولین بازی خانگی در هفته‌های آینده بتوانیم از امتیاز میزبانی در ورزشگاه اختصاصی خودمان استفاده کنیم.

 حسین خطیبی پس از برتری دو بر صفر گسترش فولاد مقابل فجر سپاسی گفت: خدا را شکر که امشب بازیکنانم به حق خودشان رسیدند هم خوب بازی کردیم و هم سه امتیاز را گرفتیم. می‌دانستیم بازی سختی مقابل فجر داریم چرا که آنها تیمی جوان و دونده محسوب می‌شوند.
 وی ادامه داد: سه بازی قبلی این تیم را دیده بودیم و می‌دانستیم حق‌شان شکست نبوده است و همین موضوع کار را برای ما سخت کرده بود. بازیکنان ما هم به خاطر نتایجی که در سه هفته ابتدایی گرفتیم استرس داشتند و ما بیشتر در هفته اخیر سعی کردیم روی مسائل روحی و روانی کار کنیم که خروجی کارمان سه امتیاز دیدار امشب بود.
خطیبی یادآور شد: در بازی امشب از سیستم تهاجمی استفاده کردیم و می‌خواستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم اما خوشحالم که توانستیم اولین پیروزی خانگی را به دست بیاوریم.
سرمربی گسترش فولاد تأکید کرد: اولین دیدار خارج از خانه‌مان مقابل صبای قم است و با اینکه در زمین حریف به میدان می‌رویم اما هدفمان کسب هر سه امتیاز است. ضمن اینکه با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده‌ایم تا در اولین بازی خانگی در هفته‌های آینده بتوانیم از امتیاز میزبانی در ورزشگاه اختصاصی خودمان استفاده کنیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.