کد خبر : 315
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1392 - 20:28

حاشیه‌های دیدار تیم های سپاهان اصفهان و تراکتوسازی تبریز

حاشیه‌های دیدار تیم های سپاهان اصفهان و تراکتوسازی تبریز

 دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز با شکست شاگردان کرانچار در ورزشگاه خانگی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز در چارچوب رقابتهای هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور به شرح زیر است:

* هواداران تیم سپاهان حضور گسترده ای در دیدار با تراکتور سازی داشتند و نزدیک به ۸۰۰۰ نفر از هواداران سپاهان برای تماشای بازی با تراکتور سازی که به ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آمده بودند.

* نزدیک به ۴۰ نفر از هواداران تراکتورسازی تبریز نیز خود را به ورزشگاه فولاد شهر رسانده بودند و بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

* پیش از آغاز مسابقه اکثر بازیکنان سپاهان از جمله امید ابراهیمی، عقیلی، حمودی، احسان حاج صفی، حسین پاپی، آرش افشین  و محمد غلامی به طرف نیمکت تیم فوتبال تراکتورسازی رفته و از مجید جلالی برای مسابقه اجازه گرفتند.

* تشویق‌های مهدی کریمیان هافبک تراکتورسازی که سابقه بازی در ترکیب سپاهان را دارد و به دلیل تصادف در بیمارستان بستری بود از نکات جالب مسابقه به شمار می رفت. همچنین بنر سبز رنگ با تصویر مهدی کریمیان در جایگاه هواداران سپاهان نصب شده بود که در این میان برای کریمیان آرزوی سلامتی شده بود.

* هواداران سپاهان در دقیقه ۴ مسابقه به سبک هواداران تیمهای اروپایی محرم نوید کیا کاپیتان مصدوم تیم سپاهان که پیراهن شماره ۴ را می پوشد تشویق کردند و برای بهبودی او دست به دعا شدند.

* آرش افشین مهاجم سپاهان در دقیقه ۳۸ با دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شد اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.