کد خبر : 3153
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تیر 1394 - 6:48

ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی

ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه نسل جدید بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی سپری می کنند، گفت: ضروری است نحوه استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جامعه فرهنگسازی شود.

سعید شبستری در نشست ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان، با بیان این که آسیب های فضای مجازی تهدیدی جدی است، افزود: بیشتر کاربران بدون داشتن مهارت استفاده از فضای مجازی وارد آن می شوند که بایستی در این خصوص بیش از پیش توجه کرد.
وی با تاکید بر این که نباید از تکنولوژی به عنوان تماشاگر بهره مند شد، ادامه داد: ضروری است تمامی دستگاه‌ها و ادارات مختلف دراین خصوص وارد عمل شده و با ایجاد گروه‌های اجتماعی مختلف در موضوعات متنوع کاربران این فضاها را به سوی خود جذب کنند.
شبستری گفت: برنامه های متنوع علمی، آموزشی و حتی دینی نباید در فضای بسته کلاس ها منحصر شود بلکه می توان از این طریق گروههای مجازی به آنها پرداخت.
وی تاکید کرد: تمامی دستگاه ها باید برای اوقات فراغت برنامه ریزی کنند و از بحشی نگری خارج شوند، ضروری است حصارها شکسته شود و از امکانات و پتانسیل های موجود حداکثر استفاده را کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شیوه های سنتی در برنامه های اوقات فراغت کارساز نیست، افزود: استفاده از تکنولوژی های روز و روش های جدید می تواند شرکت جوانان در برنامه های اوقات فراغت را افزایش دهد.
وی با بیان این که در بازه های زمانی مختلف علایق مردم متفاوت است، ادامه داد: باید از شیوه های نو و ابزارها و تکنولوژی های جدید برای جذب یشتر جوانان بهره مند شد و نشاط و همدلی اجتماعی را در بین آنان افزایش داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.