کد خبر : 317
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 - 17:39

لاریجانی: نگران جان رییس‌جمهور هستم

لاریجانی: نگران جان رییس‌جمهور هستم

رییس مجلس امروز هم در چندین نوبت نسبت به تجمع نمایندگان در اطراف رییس جمهور تذکر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، محمدعلی نجفی وزیر آموزش و پرورش اولین وزیر پیشنهادی بود که در اظهاراتی برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح و به اظهارات مخالفان پاسخ داد. بعد از وی موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ارتباطات به بیان سخن پرداختند و محمود واعظی وزیر پیشنهادی نیز برنامه‌های خود را تشریح و از خود دفاع کرد.

حضور حسن روحانی در ساعات اولیه صحن علنی مجلس اما باز هم با تجمع نمایندگان در اطراف وی همراه شد تا آنجا که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در چندین نوبت خواستار پراکنده شدن وکلای ملت از اطراف رییس دولت و نشستن بر صندلی‌های خود شد.

روز گذشته نیز لاریجانی در دفعات مکرر به نمایندگان خواستار حضور آنها در جایگاه خود شده بود. احمد توکلی نیز در تذکری از رییس مجلس خواسته بود به جای خواهش کردن از نمایندگان برخوردهای قانونی را اعمال کند.

لاریجانی همچنین به مزاح به نمایندگان تجمع کنندگان در اطراف حجت الاسلام روحانی گفت: من نگران جان آقای رییس جمهور هستم با این تعداد افرادی که اطراف ایشان جمع شدند، نفس هم نمی‌توانند بکشند.

 رییس مجلس همچنین در زمانی که غلامرضا کاتب نماینده گرمسار در موافقت با وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات سخن می گفت اظهار داشت: بیش از زمانی که داشتید صحبت کردید اگر در زمان غصبی صحبت کنید نتیجه عکس خواهد داشت!

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.