کد خبر : 3224
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 4:33

سبزپوشان تبریز با حمایت مالی مسئولان می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند

سبزپوشان تبریز با حمایت مالی مسئولان می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند

 مدیرعامل باشگاه ماشین شهرداری تبریز معتقد است اگر حمایت های مالی لازم از این تیم انجام شود، سبزپوشان می توانند به لیگ برتر صعود کنند.

 

مهندس عیسی اکبرزاده در خصوص آخرین وضعیت تیم ماشین شهرداری برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال اظهار کرد: با توجه به ۲۰ تیمی شدن لیگ امسال، مسابقات دسته یک کشور لیگ هزینه‌داری خواهد بود و هزینه ها دو برابر افزایش یافته و سازمان لیگ اعلام کرده که حداقل هزینه تیم‌ها باید سه میلیارد تومان در نظر گرفته شود و مبلغ یک و نیم میلیارد تومان نیز باید در موجودی حساب باشگاه ها باشد تا اجازه حضور در لیگ به آن ها داده شود.

وی افزود: ورزشگاه ها نیز باید از نظر موارد حرفه ای فوتبال از جمله اتاق کنفرانس، رختکن و غیره استاندار باشد و در کل، شرایط لیگ دسته یک را به شرایط لیگ برتر نزدیک کرده اند.

اکبرزاده تاکید کرد: با این شرایط، هر تیمی که از نظر بدنسازی مشکل داشته باشد و میانگین سنی بازیکنانش بالاتر باشد، در لیگ ده ماهه امسال به مشکل می خورد.

وی بیان کرد: باشگاه هایی هم که از نظر مالی ضعیف باشند، قطعاً در لیگ امسال دچار مشکل می شوند و نمی توانند مسابقات را ادامه دهند، زیرا حدود یک و نیم میلیارد تومان هزینه ایاب و ذهاب و هزینه های جاری تیم ها خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه ماشین شهرداری تبریز گفت: تعداد بازیکنان بزرگسال تیم ها را نیز از ۱۸ نفر به ۲۲ نفر افزایش داده اند و در کنار بازیکنان زیر ۲۳ سال و پایه، هر تیم با حدود ۴۰ بازیکن در لیگ امسال حاضر می شود.

وی تاکید کرد: اگر تیمی بخواهد موفق شود، باید حداقل پنج میلیارد بودجه برای بقا در لیگ دسته یک داشته باشد و برای صعود، نیاز به حدود شش میلیارد پول در باشگاه است، بنابراین از آقای شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان سازمان ورزش شهرداری تقاضای حمایت داریم.

اکبرزاده گفت: سال سختی برای همه تیم های حاضر در لیگ دسته یک، پیش رو است و امیدوارم این پتانسیل در آذربایجان شرقی وجود داشته باشد که حمایت های لازم را از تیم ماشین شهرداری انجام بدهند تا بتوانیم نتایجی در شان مردم تبریز کسب کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم گفت: خوشبختانه تیم را خوب و با صرفه جویی زیادی بسته ایم و امسال نیز همچون سال گذشته تمام قراردادهایمان را شفاف سازی خواهیم کرد. نکته مهم برای موفقیت، حمایت های مسئولان در طول فصل هم از نظر مالی و هم از نظر کنترل حاشیه است.

 اکبرزاده در پایان تاکید کرد: بزرگترین دغدغه تیم ها، مسائل مالی است که به نظر من، اگر تیم ما از نظر مالی مشکلی نداشته باشد، می تواند یکی از بهترین های لیگ دسته یک امسال باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.