کد خبر : 3230
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 8:20

صالحی: به زودی خبر خوش بیمارستان هسته‌ای را خواهیم شنید

صالحی: به زودی خبر خوش بیمارستان هسته‌ای را خواهیم شنید

 رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان اعلام کرد: به زودی خبر خوش بیمارستان هسته‌ای را خواهیم دید.

به گزارش ایسنا، سید علی اکبر صالحی در همایش سازمانهای مردم نهاد سلامت با اشاره به توافق هسته‌ای وین با تاکید بر این که تمام این دستاوردها مرهون هدایت‌ها و نقش‌آفرینی‌های مقام معظم رهبری بوده است، اظهار کرد: تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که دکتر روحانی به عنوان یک فرد متخصص که از ابتدا به این موضوع ورود پیدا کرده بودند و در حال حل آن بودند، در زمانی این دستاورد حاصل شود که هم قدرت و هم عزت جمهوری اسلامی برای جامعه جهانی نمایان شود.
وی با تبریک این دستاورد به مردم، به دستاوردهای این توافق در حوزه‌ی سلامت اشاره کرد و گفت: طی تصمیمی که با توصیه رئیس جمهور کشورمان گرفته شده است، ان‌شاءالله با همکاری عزیزانمان در وزارت بهداشت بزرگترین بیمارستان تخصصی جامع هسته‌ای را در کشور بنیان‌گذاری می‌کنیم.
وی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای فقط در سانتریفیوژ و راکتور اراک خلاصه نشده گفت: متاسفانه دیگران اذهان مردم را به این سمت هدایت کرده‌اند این در حالی است که با همت ملت و تدبیر دکتر روحانی هر چه زودتر خبر خوش بیمارستان هسته‌ای را خواهیم شنید.
رئیس سازمان انرژی اتمی با تشریح جزییات این بیمارستان اظهار کرد: بنابر ارزیابی‌هایی که صورت گرفته است در این بیمارستان نزدیک هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود و شاید نخستین بار در غرب آسیا بتوانیم بحث پروتون‌تراپی را به ایران بیاوریم و توسط این دستگاه بسیاری از مسائل و بیماریهای صعب‌العلاج را برطرف کنیم.
صالحی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با بیان این که ایرانیان چند افتخار دارند که به خاطر آنها همواره خدای خود را شکر گذاری می‌کنند گفت: ما به خود می‌بالیم که ایرانی هستیم و به اعتبار اطلاعات موجود سه هزار سال تاریخ مکتوب داریم.
وی دومین افتخار ایرانیان را صاحب بزرگترین امپراطوری جهان بودن دانست و گفت: شاید ما تنها ملتی هستیم که توانسته است بزرگترین امپراطوری جهان را به وجود آورد.
وی همچنین با تقدیر از رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد:‌ معتقدم که لطف الهی مقدر کرده که چنین شخصیتی که همه چیز را می‌داند و همه را می‌شناسد امروز عهده‌دار اداره کشور شود.
صالحی در پایان با تاکید بر این که امروز در سکوی پرتاب قرار داریم گفت: چنانچه از عقلانیت و تدبیری که دولت بر آن اصرار دارد به خوبی استفاده کنیم یقینا در آینده نزدیک شاهد اوج گرفتن ملت خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.