کد خبر : 331
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1392 - 7:47

دیدار اعضای شورای مرکزی شاخه آذربایجان شرقی حزب اعتدال و توسعه با محمد باقر نوبخت

دیدار اعضای شورای مرکزی شاخه آذربایجان شرقی حزب اعتدال و توسعه با محمد باقر نوبخت

به گزارش آی نیوز؛ دبیرکل و اعضای شورای مرکزی شاخه آذربایجان شرقی حزب اعتدال و توسعه با محمد بافر نوبخت دبیرکل این حزب دیدار کردند.

 محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه ضمن تشکر ازتلاشها و همراهی های  شاخه آذربایجان شرقی در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، گفت:حزب اعتدال و توسعه پس از گذشت دو دهه از پیروزی انقلاب اسلامی برای عدم تکرار گذشته، توسط جمعی از افراد با سابقه‌ اجرایی و تقنینی ایجاد شدو تلاش های همکاران  امروزدر عرصه سیاسی کشور نتایج ارزشمندی به همراه داشت .

نوبخت با بیان اینکه جمهوری اسلامی جایگاهی رفیع و بالاتر از جایگاه فعلی در عرصه بین‌ المللی دارد که به توسعه یافتگی کشور وابسته است، متذکر شد: برای توسعه باید از همه امکانات موجود در کشور استفاده شود و این امکانات منحصر در نیروهای اصلاح‌طلب یا تمرکز بر جریان اصولگرا نیست.

معاون مرکز پژوهشهای اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر رقابت بزرگی را با جهان در پیش دارد، اظهار داشت: انتظار است که با توجه به توسعه یافتگی ما بتوانیم کشورمان را به عنوان یک قطب تاثیرگذار در جهان مطرح کنیم.

وی با اشاره به اینکه گفتمان اعتدال و توسعه در مجموعه نیروهای اصلاح طلب و یا اصولگرا قرار نگرفته، خاطرنشان کرد: در کشور ما افراد و چهره‎های بسیاری هستند که گرایش حزبی ندارند، اما در عرصه مدیریتی و از لحاظ فکری دارای شاخصه‌های بسیاری هستند.
وی افزود: اگر قرار است ایران توسعه پیدا کند، باید از همه نیروهای کارآمد و شایسته استفاده کرد.

دکتر  سیدحسین  سیدزاده دبیرکل حزب اعتدال و توسعه شاخه آذربایجان نیز در این دیدار ضمن تبریک تبریک پیروزی گفتمان اعتدال گفت: ما خوشحالیم  که گفتمان  اعتدال امروز به گونه‌ای مطرح شده است که بتوان از تمامی نیروهای شایسته استفاده کرد.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه  شاخه آذربایجان شرقی  با  ارایه گزارشی کامل از شرایط استان آذربایجان شرقی گفت: شاخه آذربایجان شرقی حزب با توجه به فرصتی که ایجاد شده است در حال بازسازی است.انشالله با مشی اعتدال به دنبال شناسایی تمامی ظرفیت های استان برای توسعه همه جانبه استان خواهد بود.
سید زاده  افزود: شاخه آذربایجان شرقی حزب اعتدال و توسعه، اعتدال برای توسعه را در همه زمینه ها ملاک  عمل قرار خواهد داد .

سیدزاده افزود: ما می‌خواهیم با یک نگاه شایسته‌سالارانه، انسان‌های فرهیخته را دور هم جمع‌ کنیم؛ بنابراین حزب اعتدال و توسعه خرسند است که با همه فرودهای گذشته، در انتخابات ۹۲ فرازهایی را شکل داد.

 سیدحسین جامعی  نیزدر این دیدارضمن تبریک پیروزی گفتمان اعتدال و تدبیر درانتخابات ریاست جمهوری گفت: با گفتمانی که امروز در جامعه مطرح شده است، مشخص می‌شود که حزب اعتدال و توسعه  از همان بدو اعلام موجودیت خود ،همواره در یک چارچوب مشخص و منططقی مسیر خود را طی کرده است.

سخنگوی  شاخه آذربایجان شرقی حزب اعتدال و توسعه  افزود: گفتمان اعتدال و توسعه به‌منظور ارتقای منزلت ایران شکل گرفت و داعیه نگاه جناحی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.