کد خبر : 3314
تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 - 16:08

تحلیل:ترسوها قهرمان نمی شوند / تراکتور ۰ – نفت ۰

تحلیل:ترسوها قهرمان نمی شوند / تراکتور ۰ – نفت ۰

آی نیوز – تیم تراکتورسازی و نفت تهران در یک بازی سرد و کسل کننده در برابر چشمان هواداران تراکتورسازی امتیازات را تقسیم کردند.

اولین هفته رقابتهای لیگ برتر درحالی به پایان رسید که دو تیم قدرتمند فصل گذشته در برابر هم به تساوی رسیدند.
تیم تراکتورسازی که با جذب بازیکنان خوب و توانمند بارقه های امید را در دل طرفداران خود پدید آورده است در اولین بازی خود نتوانست به پیروزی خانگی دست یابد تا چشم به بازی های پیشرو داشته باشد.
در این بازی خط دفاعی تراکتور متزلزل نشان داد و اشتباهاتی نیز در طول بازی از ناحیه بازیکنان خط دفاعی و ساختار دفاعی تراکتور به چشم می خورد.
دادن فضا به حریف در دفاع راست و عمق دفاعی تراکتور بارها تیم نفت را صاحب موقعیت کرد. اما نفت نیز که برای یک امتیاز به میدان آمده بود نتوانست به گل برسد.
کم بودن تعداد پاسها در بین بازیکنان تراکتورسازی از دیگر نقاط مورد توجه در این بازی بود که به چشم می خورد که نتیجه آن عدم موفقیت بازیکنان در تغییر فازهای حمله به دفاع و بالعکس بود.
تراکتورسازی در این فصل رنج سنی خود نسبت به سالهای گذشته را پایین تر آورده است و این مسئله دارای مزایای بسیاری برای تیم است هرچند از پتانسیل تجربه تیم کاسته شده باشد.
تیم تراکتورسازی در هفته دوم دربی تبریز را در برابر گسترش فولاد برگزار خواهد کرد.
این بازی یک بازی حساس و مهم برای دو تیم خواهد بود. بازیکنان پا به سن گذاشته تراکتور در گسترش جمع شده اند و مربی اسبق تراکتور نیز سکان هدایت گسترش را بر عهده دارد.
هواداران تراکتور از یاد نبرده اند که همین گسترش فولاد در فصل گذشته توانست رل مهمی را در از دست دادن امتیازات حساس بازی ماقبل آخر تراکتورسازی اجرا کند.
تیم های تراکتور و نفت در این دیدار یک بازی محتاطانه و همراه با ترس از خود به نمایش گذاشتند و نباید فراموش کرد که در این لیگ نابسامان و که گاهی عدالت نیز قربانی می شود، ترسو ها قهرمان نمی شوند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار جمعه , ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

کمالوند و تیمش فصل گذشته به تراکتور ظلم کردند، منتظر انتقام باشند.

sina جمعه , ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

فعلا هفته اول هست شما لازم نیست دلواپس باشی…طول میکشه هماهنگ بشن…بعدشم مقابل نفت بازی کرد نه سیاه جامگان

وحید شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۳

سینا جان دلواپس که نه ولی تیم دیروز خوب بازی نکرد. نه دفاع خوب بود و نه حمله و نه کار تیمی.
البته اول فصل هست و تیم کم کم به هماهنگی خواهد رسید.

اورمیالی شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۸

برای تراختور جوان شده که فقط ۲هفته با تیم کاملی تمرین کرده بود و با اینهمه تغییرات این بهترین نتیجه برای تراختور بود هرچند به زعم بنده حقیر به عنوان یک هوادار اگر بایرامی که بازی کاملا خنثی و بی هدفی انجام داد در ترکیب اصلی نبود تراختور این بازی را میتوانست با پیروزی به پایان برساند البته باید به بازی پراشتباه خالد و سروش رفعیی که ادعای شماره ۱۰ دارد نیز اشاره بکنیم که در روند حرکتی و دفاعی و هجومی تیم تاثیر کاملا منفی داشتند پس بااین حساب باید بپذیرید که تراختور خیلی هم خوب بود