کد خبر : 3333
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 8:00

ماشین سازی تبریز از جام حذفی انصراف داد

ماشین سازی تبریز از جام حذفی انصراف داد

مدیرعامل باشگاه ماشین شهرداری تبریز از انصراف این تیم از جام حذفی کشور خبر داد.

 

 

 

 

عیسی اکبرزاده اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست این باشگاه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است، فقط در لیگ دسته اول ایران تمرکز کرده و از حضور در رقابت‌های جام حذفی کشور انصراف دادیم.

وی گفت: رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول ایران بسیار سنگین بوده و هر تیمی ۳۸ بازی برگزار می‌کند که بعد از بررسی کارشناسی صلاح دیدیم که از جام حذفی انصراف داده و فقط در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین شهرداری تبریز تصریح کرد: حضور در مسابقات جام حذفی علاوه بر تحمیل هزینه‌های بیشتر، سبب کم شدن فاصله بین بازی‌های شده و عملا هر تیمی دو  تا سه روز بعد از بازی در لیگ دسته اول، باید در جام حذفی به میدان می‌رفت و این خستگی تیم و از دست رفتن فرصت صعود را به دنبال خواهد داشت.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: تیم ماشین‌سازی تبریز با هدایت نادر دست نشان تمرینات خوبی را برگزار کرده و یک اردوی تدارکاتی مطلوب را نیز در شمال کشور داشت و امیدوارم این تیم بعد از دو دهه دوری از سطح اول فوتبال ایران، به لیگ برتر صعود کند.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با ۴۸ سال قدمت قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است. این تیم در سال ۱۳۷۳ به عنوان بهترین تیم شهرستانی کشور دست یافت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.