کد خبر : 3344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 10:01

ورود هوای خنک به کشور در ۲ روز آینده

ورود هوای خنک به کشور در ۲ روز آینده

باران و وزش باد و بروز پدیده گرد و خاک ۲ پدیده غالب در کشور است. همچنین در ۲ روز آینده جریان شمالی و هوای خنک وارد کشور می‌شود، آسمان تهران نیز نیمه ابری است.

طی دو روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر واوایل شب افزایش ابر رگبار موقتی باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی‌می‌شود.
این وضعیت امروز در شمال غرب و ارتفاعات غرب کشور نیز رخ خواهد داد.
از اواسط روز پنج شنبه و طی روز جمعه با نفوذ جریان‌های شمالی وهوای خنک، در سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود و دریای خزر مواج خواهد شد.
روز پنج شنبه در شمال غرب، ارتفاعات غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی وجنوبی زاگرس، ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز و استان خراسان شمالی نیز در بعد از افزایش ابر، رگبار موقتی باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
روز جمعه در ارتفاعات البرز شرقی، برخی مناطق شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی در بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.
طی سه روز آینده وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت که در بعضی ساعات با گرد و خاک همراه خواهد بود.
آسمان امروز تهران کمی ابری است و در ارتفاعات این استان احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش فارس، شهرکرد با دمای ۷ و اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.