کد خبر : 3354
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مرداد 1394 - 5:56

پزشکیان: مایه تاسف است که خبرنگار بیمه ندارد

پزشکیان: مایه تاسف است که خبرنگار بیمه ندارد

 

 

 

 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مایه تاسف است که خبرنگاران و عکاسان بیمه نداشتنه باشند.

 مسعود پزشکیان در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در تبریز گفت: اگر کسی که خبری را  به مردم می رساند حرف حق را بگوید و جز خدا از کسی نهراسد وضعیت بسیار خوب و روشنی در جامعه پیش می آید.
  وی خطاب به فعالان حوزه رسانه و مطبوعات افزود: اگر بتوانید جز حق نگویید و جز حق ننویسید جامعه شاهد حضور انسان های سالم و درستکار خواهد بود.
وی ادامه داد: وقتی می بینم خبرنگاران و یا عکاسان به خاطر گفتن حق به چه مشکلاتی دچار می شوند ولی باز هم از گفتن حق منصرف نمی شوند هم به خاطر  دیدن شجاعت این قشر احساس غرور می کنم و هم از وضعیت برخورد با آن ها در مواردی تاسف می خورم.
پزشکیان گفت: چرا باید یک خبرنگار و یا  یک عکاس که بیش از دهها سال در این عرصه زحمت کشیده به ما بگوید ” بیمه تامین اجتماعی ندارم.”؟
 وی حل مشکلات مربوط به خبرنگاران را نیازمند تصویب قانون های حمایتی در مجلس دانست و افزود: نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود خبرنگاران به کار می گیریم.
 وی همچنین در مورد هنرهایی همچون کارتون و کاریکاتور نیز تصریح کرد: در مواردی که به راحتی نمی توان حق را گفت هنرهایی همچون کارتون و کاریکاتور به بهترین نحو ممکن می توانند جو موجود در جوامع همچون خفقان، بی عدالتی و ظلم را به تصویر بکشند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.