کد خبر : 3387
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 - 15:59

حزب اعتدال و توسعه در آذربایجان غربی فعالیت خود را شروع کرد

حزب اعتدال و توسعه در آذربایجان غربی فعالیت خود را شروع کرد

دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی از آغاز فعالیت رسمی این حزب در آذربایجان غربی خبر داد.

قربان احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی در محل دفتر حزب  با بیان اینکه فعالیت و رویکرد حزب اعتدال و توسعه صرفا انتخاباتی نخواهد بود، سیاستهای حزب اعتدال و توسعه در استان را تشریح کرد.
وی در ابتدای سخنان خود با تبریک روز خبرنگار به نقش آفرینی و تاثیر خبر در جامعه و فضای اجتماعی اشاره کرد و افزود: قلم حرمت و قداست خاصی دارد و اصحاب راسانه باید در امانتداری آن کوشا باشند.
احمدی با دعوت از اصحاب رسانه برای صداقت در گفتار و نوشتار ، نقد منصفانه و دلسوزانه را در اعتلای جامعه موثر خواند و افزود: خبرنگاران چشم و گوش ملت اند و در ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه و همچنین بالا بردن سطح آگاهی مردم نقش سازنده و موثری دارند.
وی که به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه  در استان آذربایجان غربی منصوب شده است، گفت: در جلسه اخیر شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه که با حضور اعضای شورای مرکزی برگزار شد، بر حضور فعال و تاثیرگذار این حزب در استانها تاکید شده و ضمن تشریح رویکرد و راهبردهای آینده حزب، دبیران استانی حزب نیز با صدور ابلاغیه ای تعیین گردیدند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی،تعامل با مسئولین ارشد استان و ایجاد ارتباط موثر با مردم و هواداران دولت تدبیر و امید و ایجاد فضای شفاف و مناسب برای پیگیری مطالبات  مردم ،را از اولویتهای حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی برشمرد و اشاره کرد: حزب اعتدال و توسعه شاخه آذربایجان غربی در نظر دارد سیاستهای دولت تدبیر و امید را در استان پیگیری و با ایجاد تعامل با مسئولین ارشد استان در پیاده سازی فضای تعامل و رویکرد اعتدالی در سطح استان نقش ایفا نماید.
وی با اشاره به رای ۶۳/۲ درصدی مردم استان آذربایجان غربی به آقای دکتر روحانی و دولت و تدبیر و امید ، مسئولیت مدیران ارشد استانی و حزب اعتدال و توسعه در قبال مردم فهیم این استان را سنگین برشمرد  و اعلام آمادگی کرد، با تمامی نیروها از اقشار و گروههای مختلف برای رسیدن به تعاملی سازنده و اثربخش در راستای اهداف و برنامه های دولت و تحقق خواسته های قانونی مردم همکاری نماید.
احمدی در رابطه با رویکرد حزب اعتدال و توسعه  در انتخابات آتی مجلس در استان آذربایجان غربی گفت : حزب اعتدال و توسعه با هرگونه افراطی گری در هر حوزه ای مخالف بوده و ما با تمام کسانی که بتوانند ما را در تحقق برنامه ها و اهداف خود یاری نمایند و همچنین مشی اعتدال را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند همکاری خواهیم کرد.  
دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی تمام کسانی را که در سال ۹۲ دولت تدبیر و امید را یاری و همراهی نمودند دوست خوانده و افزود : ما با تمام کسانی که در سال ۹۲ همراه و هم قطار ما بودند و امروز نیز جانب اعتدال را رعایت می کنند هم مسیر هستیم.و نهایت سعی خود را برای ایجاد فضایی معتدل و منسجم در استان به کار خواهیم بست.
وی از راه اندازی سایت حزب اعتدال و توسعه شاخه آذربایجان غربی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: درهفته های آتی انتخابات شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد و همایشی نیز در آینده نزدیک در استان برگزار خواهیم کرد.
احمدی در بخش پایانی سخنان خود به موفقیت ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید به عنوان دولت برخاسته از حزب اعتدال و توسعه اشاره نمود و افزود: توافق هسته ای یکی از بزرگ ترین موفقیت ها و برنامه های دولت تدبیر و امید بود که نشانگر تاثیر اعتدال گرایی در فضای سیاست خارجی می باشد.   این موفقیت تاریخی و بی بدیل دولت شاید توسط برخی رسانه ها  مورد بی مهری قرار گرفت ولی در آینده ای نزدیک تاثیر خود را در فضای فرهنگی , اقتصادی و سیاسی و اجتماعی  ایران اسلامی نشان خواهد داد.
قربان احمدی در ایام انتخابات سال ۹۲ ریاست ستادهای مرمی حامیان دکتر روحانی در استان اذربایجان غربی را به عهده داشت.و اولین مدیر کل حوزه استانداری آذربایجان غربی بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بودند. ایشان از فعالان عرصه سیاسی کشور و از قاریان و پژوهش گران حوزه معرفت و قران می باشند.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عطا سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

به خدا لیاقت رییس‌جمهوری مملکت رو دارن ایشون خیلی شخصیت فوق العاده ای دارن تبریک میگن به ایشون

ولیلو جمعه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

آقای احمدی از جوانان پر نشاط استان اذربایجان غربی و متدین و مومن هستند تبریک می گم موفق باشند.

خویی مقیم تبریز جمعه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

باسلام
خوشحالم در دوران ریاست جمهوری اقای روحانی میدان برای جوانان باز شده و افراد لایقی چون اقای احمدی امکان فروغ یافته اند.
باتشکر محمد

خویی مقیم تبریز جمعه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

مبارک باشه برادر قرانی و استاد قران