کد خبر : 343
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 14:49

سه امتیاز بازی مقابل هلال احمر را کسب می کنیم

سه امتیاز بازی مقابل هلال احمر را کسب می کنیم

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم هلال احمر را دستکم نگرفته  و   سه امتیاز  بازی مقابل این تیم را کسب خواهیم کرد.

فرزین دبیری در گفت و گو با سایت باشگاه دبیری تبریز اظهار داشت:  تیم فوتسال این باشگاه تمرینات منظمی را سپری کرده و از آمادگی خوبی برای شرکت در لیگ برتر فوتسال  کشور  برخوردار است.
وی  افزود:  برنامه مسابقات طوری است که ما چهار هفته اول در تبریز بازی خواهیم کرد و به دنبال کسب تمامی امتیازات این بازی ها می باشیم تا از همان ابتدای مسابقات  جزو صدرنشیان و مدعی قهرمانی باشیم و امیدوارم در سایه وحدت و همدلی بتوانیم  موفقیت های خوبی را به دست آوریم.
دبیری در مورد بازی هفته اول تیمش مقابل هلال احمر  آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: دربی ها در هر شرایطی جذابیت خود  را دارد و تیم هلال احمر نیز مدت ها است که تمرینات خود را آغاز کرده و باید عنوان کنم که این تیم را دستکم نخواهیم گرفت و برای کسب سه امتیاز بازی وارد میدان خواهیم شد.
مدیر عامل جوان باشگاه دبیری تبریز تصریح کرد: در مدتی که من در مسافرت بودم آقای وحید شمسایی برای تیم زحمات بسیاری کشید که جا دارد از ایشان تشکر کنم. همچنین فرزاد کاویانی مدیر اجرایی باشگاه دبیری و آقای  کلاشی نیز  با تلاش های  خود شرایط مطلوبی را در تیم فراهم کرده اند که از زحمات این دو نیز کمال تشکر را دارم.
دبیری در مورد لیست تیمش نیز اظهار داشت: منتظر هستیم وضعیت شهرام شریف زاده مشخص شود و  امیدواریم که شرایط حضور این بازیکن خوب فوتسال تبریز در تیم دبیری فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.