کد خبر : 344
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 14:50

انهدام باند سارقان/کشف ۶۴ فقره سرقت در مرند

انهدام باند سارقان/کشف ۶۴ فقره سرقت در مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری پلیس از متلاشی شدن باند بزرگ سارقان مسلح و دستگیری سرکرده این باند معروف خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرهنگ نوروزی”  در این مصاحبه گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یکی شهروندان مرندی، بلافاصله پلیس آگاهی مرند موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با اعزام اکیپ پلیس و کارآگاهان آگاهی به محل مورد نظر معلوم شد بیش از ۲۰۰ میلیون تومان طلا و وجه نقد از منزل به سرقت رفته است.
وی افزود : با تحقیقات فنی و پلیسی ، در عرض ۲۴ ساعت سارقان که سه نفر از شهرهای مرکزی کشور و غیر بومی بودند دستگیر شدند و با دستور مقامات قضایی روانه بازداشتگاه شده و پرونده در حال سیر مراحل قانونی است.
این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه در بازجویی از این سارقان مشخص شد دو نفر از این افراد سابق‌دار بوده و چهار سرقت در مرند داشتند، گفت: متهمان تاکنون، در سایر شهرهای کشور به ۶۴ فقره سرقت، حمل موادمخدر، عربده‌کشی و زورگویی متهم بوده و در دادگاه پرونده قضایی دارند که یکی از این سارقان به نام (الف-گ) سرکرده گروه است که وی نیز جزو دستگیرشدگان است.
سرهنگ نوروزی گفت: متهمان عامل اصلی سرقت را اعتیاد، بی پولی و بیکاری عنوان کردند کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.