کد خبر : 345
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 14:52

آموزش همگانی ، عامل حفظ جوانان در برابر اعتیاد

آموزش همگانی ، عامل حفظ جوانان در برابر اعتیاد

جانشین انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت : آموزش همگانی در مورد قشر آسیب پذیر مخصوصا” جوانان ونوجوانان عامل مهم حفظ جوانان در برابر اعتیاد بشمار می رود .

به گزارش آی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” اسماعیل اسماعیل زاده ” در جمع روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود : مواد مخدر یکی از معضلات اجتماعی است که با آگاهی ، آموزش همگانی و اطلاع رسانی والدین و جوانان و نوجوانان می تواند به حداقل برسد .
جانشین فرماندهی انتظامی استان نقش خانواده را در پیشگیری از اعتیاد فرزندان مهم و اساسی عنوان کرده و تاکید کرد : خانواده های سالم ، مستحکم و با هویت ،کمتر دچار آسیب های اجتماعی و اعتیاد می شوند .
سرهنگ اسماعیل زاده تاکید کرد : شناخت انواع مواد مخدر و خصوصا” مواد مخدر صنعتی و پیش سازها نه تنها برای کارکنان در امر مبارزه بلکه برای خانواده ها نیز مهم و ضروری است .
این مقام انتظامی ادامه داد : برنامه ریزی دقیق ، پاکسازی نقاط آلوده ، آموزش همگانی ، مشارکت دادن سایر نهاد ها و سازمانها ی مردم نهاد در کنترل پیامد های ناگوار مصرف مواد مخدر تاثیر گذارمی باشد .
گفتنی است سرهنگ باغبان رییس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی نیز مطالبی را در خصوص شناخت انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی ، راهکارهای شناخت فرد معتاد و چگونگی پیشگیری از اعتیاد آموزش های لازم را ارائه نمود .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.