کد خبر : 3453
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:06

استاندار: آذربایجان شرقی رتبه سوم امن ترین استان ایران را دارد

استاندار: آذربایجان شرقی رتبه سوم امن ترین استان ایران را دارد

  آی نیوز- استاندارآذربایجان شرقی گفت : این استان رتبه سوم امن ترین استان کشور را دراختیار دارد که بر اساس شاخص های مختلف از سوی وزارت کشور مورد ارزیابی قرارگرفته است.

اسماعیل جبارزاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان، افزود : براساس همین ارزیابی ها آذربایجان شرقی در زمینه اعتراضات جمعی رتبه ۲۳، ناراضایتی های صنفی رتبه ۱۸ و ناامنی نیز رتبه ۲۹ کشور را در میان۳۱ استان دارد که این وضعیت حاصل تلاش تمامی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی است.
وی اظهارکرد : هر چند به دست آوردن این مقام برای آذربایجان شرقی با توجه به شرایط جمعیتی، جغرافیایی و سیاسی دستاورد بسیار قابل توجهی است اما ما به این نیز قانع نیستیم و دوست داریم در میان برترین ها نیز برترین باشیم.
جبارزاده با بیان اینکه هم اکنون روحیه برادری و صمیمیت در میان تمامی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی حاکم است، گفت : ما باور داریم که بسیاری از مسایل و مشکلات جامعه در فضای صمیمی و دوستی و با وحدت و اعتدال و نیز استفاده از نیروهای کارآمد و دلسوز قابل حل و فصل است.
وی ادامه داد: رمز موفقیت مسئولان نظام درگرو خدمت صادقانه به مردم است که برای دست یابی به آن باید از هرگونه مناقشات غیر ضروری پرهیز شود.
استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به توافقات هسته ای ایران با گروه ۵+۱، گفت: شرایط پس از توافق بدون تردید در تاریخ ایران با عنوان نمادی از عزت و شرف ملت ایران پس از دوران دفاع مقدس یاد خواهد شد.
جبارزاده اضافه کرد: این توافق بدون رهنمودهای داهیانه مقام رهبری، مدیریت رسایت جمهوری و مقاومت و ایستادگی آحاد مردم حاصل نمی شد و این پیروزی بزرگ ایران اسلامی در عرصه دیپلماسی به دست نمی آمد.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی همچون دوران دفاع مقدس در دوران پس از تحریم و توافق نیز آماده استفاده از ظرفیت های اقتصادی و تجاری منطقه و کشورهای همسایه است، بر برنامه ریزی های جامع برای این دوران دراستان و اجرای سند توسعه و تدبیر تاکید کرد.
۳۰۳۸/ ۱۴۹۵

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.