کد خبر : 3454
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:11

قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به لیگ برتر بازمی‌گردد

قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به لیگ برتر بازمی‌گردد

  مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان امسال به لیگ برتر بازمی‌گردد تا جایگاه این تیم را در سطح اول فوتبال کشور بازیابیم.

میر معصوم سهرابی درخصوص نخستین دیدار تیم ماشین‌سازی در دسته یک اظهار داشت: قبل از هر چیزی خدا را شاکرم که با پیروزی نخستین دیدار خود را آغاز کردیم و باید به اعضای شورای سازمان ورزش و شهردار تبریز هم خسته نباشید گفت که از این تیم حمایت کردند.
وی افزود: امیدوارم زحماتی که تا امروز برای قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان کشیده شده است به نتیجه برسد و بتوانیم شاهد لیگ برتری شدن ماشین‌سازی شویم و جایگاه این تیم را بازیابیم.
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: موفقیت ماشین‌سازی فقط دست ما نیست و در این زمینه اصحاب رسانه نیز نقش زیادی خواهند داشت و از آن‌ها انتظار حمایت داریم.
سهرابی تصریح کرد: با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که امسال در ماشین‌سازی حضور دارند به امید خدا امسال شاهد لیگ برتری شدن این تیم خواهیم بود تا هواداران ماشین‌سازی به خواسته چندین ساله خود برسند.
وی اضافه کرد:از پیشکسوتای چون داداش ضیایی و استاد اسدی و آنهایی که زمانی دلسوزانه برای ماشین سازی زحمت کشیده اند حتما  اسفاده خواهیم برد.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری تبریز برای حضور در رقابت‌های دسته دوم فوتبال کشور گفت: شهرداری نیز همانند ماشین‌سازی در مسابقات حضور می‌یابد و اصلی‌ترین هدف این تیم بازیکن سازی و بازیکن پروری خواهد بود تا در کنار آن به جایگاه سابق خود در دسته یک بازگردد.
وی تأکید کرد: حضور ماشین‌سازی و شهرداری تبریز در کنار یکدیگر به این صورت خواهد بود که بازیکن سازی صورت بگیرد و از این بازیکنان در سطح اول فوتبال کشور استفاده شود و شاهد حضور ماشین‌سازی در لیگ برتر و شهرداری در دسته یک باشیم.
سهرابی در پاسخ به اینکه وضعیت کادر فنی شهرداری چه زمانی مشخص می‌شود، افزود: هیئت‌مدیره هفته آینده جلسه تشکیل می‌دهد و دراین‌ارتباط تصمیم‌گیری‌های لازم صورت می‌گیرد تا با بهترین شرایط ممکن برای این تیم به وجود بیاید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.