کد خبر : 346
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 14:53

طرح بازدید از قلیان سرا ها در میانه

طرح بازدید از قلیان سرا ها در میانه

 

 

 

فرمانده انتظامی میانه آذربایجان شرقی از اجرای طرح پاکسازی قلیا ن سرا ها و پلمپ ۸ واحد قلیان سرا ی متخلف خبر داد.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، “سرهنگ محمد خشتگر ” ضمن بیان این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح بازدید و پاکسازی قلیانسراها وتعمیر کاران لوازم صوتی وتصویری توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.
وی تصریح کرد: تعداد۲۲ باب قلیا ن سرا و۱۸ باب تعمیر کار لوازم صوتی تصویری مورد بازرسی قرارگرفت که در خصوص رعایت کلیه قوانین ومقررات و تعطیلی بموقع وجلوگیری از هر گونه درگیری وتجمع مشتریان در جلوی واحد و رعایت کلیه قوانین و همچنین عدم تعمیر لوازم غیر مجاز ( ماهواره و…)تذکرات لازم ارائه شد.
این مقام انتظامی افزود: تعداد ۶ واحد قلیانسرا و دو۲ واحد صوتی تصویری نیز بعلت عدم رعایت مقررات اعلامی پلمپ وتعداد د۱۰ دستگاه ریسیور ماهواره از تعمیرکاران لوازم صوتی وتصویری بازدید شده کشف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی میانه در پایان اظهار داشت: به کلیه قهوه خانه هاابلاغ شده ضمن رعایت قانون وپایبندی به آن از ورود افراد کم سن سال به قهوخانه ها جلوگیری و به تعمیر کاران لوازم صوتی وتصویری نیز ابلاغ گردیده از پذیرش وتعمیر ماهواره خوداری کنند و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.